الکساندر چفرین: برگزاری فینال لیگ اروپا در باکو اشتباه نبود

  • ورزشی
  • یکشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ ۱۵:۰۳
    کد خبر :549985

الکساندر چفرین، رئیس اسلوونیایی اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) یوفا ایده برگزاری بازی فینال لیگ اروپا در جمهوری آذربایجان را اشتباه ندانست.

الکساندر چفرین در واکنش به انتقادهای گسترده رسانه‌ها و تیم‌های اروپایی از برگزاری بازی فینال لیگ اروپا میان تیم‌های چلسی و آرسنال در باکو گفت: فکر نمی‌کنم برگزاری این بازی در باکو اشتباه بوده باشد. فوتبال به معنای اشتیاق و توسعه است، البته خیلی‌ها می‌گفتند ورزشگاه المپیک باکو در بازی فینال لیگ اروپا مملو از تماشاگر نبود و این را تایید می‌کنم. با این وجود این بازی سومین بازی پرتماشاگر تاریخ فینال‌های لیگ اروپا بود. فوتبال نیاز به توسعه دارد و این مختص کشورهای بزرگ نیست.

بازی فینال لیگ اروپا با پیروزی 4 بر یک چلسی برابر آرسنال در ورزشگاه المپیک باکو پایان یافت.

رئیس اتحادیه فوتبال اروپا درباره غیبت هنریک مخیتاریان، هافبک ارمنستانی آرسنال در دیدار فینال لیگ اروپا برابر چلسی به دلیل مسائل سیاسی و امنیتی اظهار داشت: درباره هنریک مختیاریان باید بگویم که ما تمامی تضمین‌های امنیتی را از آذربایجان دریافت کردیم و اطمینان دادند او می‌تواند بدون هیچ خطری به باکو سفر کند. این بازیکن تصمیم گرفت برای همراهی آرسنال در این بازی به باکو نرود و من به این تصمیم هنریک مخیتاریان احترام کامل می‌گذارم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید