برگزاری مسابقه بین‌المللی دوچرخه‌سواری کوهستان در ایران

  • آرشیو
  • یکشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ ۱۳:۳۹
    کد خبر :549870

مسابقه بین‌المللی دوچرخه‌سواری کوهستان با حضور ۳۲ رکابزن از کشورهای مختلف در ایران برگزار می‌شود.

به گزارش بازتاب و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوچرخه‌سواری، مسابقات بین المللی دوچرخه سواری (بام ایران) به میزبانی شهر بروجن استان چهارمحال و بختیاری طی دو روز در تاریخ20 و21 خرداد ماه برگزار خواهد شد. این مسابقات جهانی که یکی از مراحل کسب امتیاز المپیک در رشته کوهستان محسوب می شود در سطح کلاس دو جهانی برگزار می شود که 12 تیم داخلی و خارجی در آن حضور پیدا می کنند.

علی احمدی رئیس هیئت دوچرخه سواری استان چهارمحال و بختیاری با بیان این موضوع که همه چیز برای برگزاری این مسابقات مهیاست، اظهار داشت: با تلاش اداره ورزش و جوانان استان و فدراسیون دوچرخه سواری توانستیم شرایط حضور تیم های خارجی را در ایران فراهم سازیم و در تلاش هستیم تا این رویداد مهم را در بالاترین سطح ممکن برگزار کنیم.این مسابقات با توجه به اینکه در تقویم اتحادیه جهانی ثبت شده است در سطح کلاس دو جهانی برگزار می شود و با توجه به اینکه کشورمان نیز امید به کسب سهمیه ورودی المپیک دارد امیدواریم نمایندگان کشورمان بتوانند از این مسابقات امتیازات لازم را کسب کنند. در این مسابقات که طی دو روز برگزار می شود 12 رکابزن خارجی و 20 رکابزن داخلی در قالب 4 تیم از کشورمان حضور خواهند داشت.

وی افزود:کشورهای ترکیه، هند، پاکستان، تایلند، مالزی، افغانستان ،اسلوونی و روسیه حضورشان در این مسابقات قطعی شده و از یک روز پیش از شروع مسابقات در محل اسکان خود حضور خواهند داشت. سرداور این مسابقات از کشور روسیه می باشد و با تلاش فدراسیون دوچرخه سواری در صدد هستیم تا یک دوره کلاس پیشرفته داوری را در حسین حضور این مدرس درجه یک برای افزایش دانش داوران کشورمان برگزار کنیم. تلاش همه ما و مسئولان استانی برای برگزاری باشکوه و بی نقص این مسابقات می باشد و جا دارد از وزارت ورزش، مجموعه فدراسیون دوچرخه سواری و اداره ورزش و جوانان استان تشکر ویژه ای داشته باشم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید