رویارویی تیم فوتبال جوانان ایران با آرژانتین در روسیه

  • ورزشی
  • شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ ۱۷:۳۸
    کد خبر :549439

اعضای تیم فوتبال جوانان ایران صبح فردا یکشنبه تهران را به مقصد سن پترزبورگ ترک می کنند.

به گزارش بازتاب و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، فراز فاطمی مدیر تیم فوتبال جوانان با اعلام برنامه سفر این تیم به روسیه گفت: پیش از این قرار بود سفر تیم روز ۱۳ خرداد انجام شود اما با توجه به اینکه انجام سفر با دو پرواز موجب خستگی تیم می‌شد و فاصله زیادی تا اولین بازی نداشتیم تصمیم گرفته شد یک روز زودتر اعزام انجام شود. بر همین اساس صبح روز یکشنبه ساعت ۹ پرواز مستقیم به سن پترزبورگ انجام خواهد شد.

فاطمی اضافه کرد: آخرین تمرین تیم صبح امروز در مرکز ملی فوتبال برگزار شد. خوشبختانه همه بازیکنان در شرایط مطلوبی قرار دارند و هیچ مصدومیت یا مشکل جدی نداریم. اولین بازی روز سه شنبه ۱۴ خرداد برابر تیم روسیه B برگزار می‌شود چون خود روسیه با دو تیم در رقابت‌ها حضور دارد. همچنین تغییراتی در قرعه کشی بازی‌ها اتفاق افتاده است و ما با تیم‌های ارمنستان و آرژانتین هم دیدار می‌کنیم.

مدیر تیم فوتبال جوانان در پایان با قدردانی از حمایت‌های فدراسیون فوتبال گفت: خوشبختانه اردوها و تمرینات بسیار خوبی را سپری کردیم و با آمادگی کامل جهت حضور در مسابقات آماده می‌شویم. این رقابت‌ها در سطح بسیار بالایی برگزار می‌شود و می‌تواند برای تیم ما بسیار مفید باشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید