بعد از سامسونگ؛

اپل موبایل تاشو می سازد

    کد خبر :549033

شرکت اپل حق امتیاز اختراع دستگاهی را ثبت کرده که می توان آن را از دو قسمت تا کرد. همچنین دستگاه را می توان به سمت داخل یا خارج تا کرد.

به نظر می رسد اپل قصد دارد با ارایه یک موبایل تاشو بر رقبایش غلبه کند.

این شرکت حق امتیاز اختراعی را ثبت کرده که در آن یک نمایشگر تاشو نشان داده شده است. این نمایشگر از دو قسمت تا می شود و همچنین این طرح حاکی از آن است که دستگاه را می توان در حالت باز به عنوان یک تبلت نیز استفاده کرد. علاوه براین موارد دستگاهی که در این حق امتیاز توضیح داده شده، به داخل یا خارج نیز تا می شود.

حق امتیاز اختراع مذکور حاوی ۳۷ طراحی مختلف است که ویژگی های فنی و شیوه های تا کردن دستگاه ها را نشان می دهد.

این طرح ها مکانیسم تا شدن دستگاه را نشان می دهند. همچنین طبق این سند در دستگاه ها لولایی وجود دارد که می چرخد تا فرایند تا شدن را تسهیل کند.

طبق حق امتیاز ثبت شده، می توان وضعیت دستگاه را از حالت ۱۸۰ به ۹۰ درجه تغییر داد. طرحی دیگر نشان می دهد نمایشگر قابلیت خم شدن به عقب را نیز دارد.

یکی از نکات جالب توجه در این حق امتیاز مربوط به نمایشگر و کاور تاشدنی آن است. طبق اطلاعات موجود در حق امتیاز نمایشگر و کاور آن به‌صورتی طراحی شده‌اند که هم‌زمان تا یا باز می شوند.

آیفون سال گذشته نمونه اولیه دستگاهی را ساخت که از وسط تا می شود و از آن زمان تاکنون هواوی، سامسونگ و لنوو دستگاه هایی تاشو ابداع کرده اند. به هر حال این حق امتیاز نشان دهنده ایده ساخت دستگاه هایی است که حتی می توان آنها را چندبار تا کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید