شورولت تریل بلیزر مدل ۲۰۲۱ معرفی شد

  • خودرو
  • شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ ۱۰:۴۶
    کد خبر :548925

شورولت از شاسی‌بلند کامپکت تریل‌بلیزر ۲۰۲۱ همراه‌با طیف وسیعی از سیستم‌های ایمنی راننده رونمایی کرد که اوایل سال ۲۰۲۰ راهی بازار می‌شود.

تقریباً ۱۰ سال از زمانی می‌گذرد که شاسی‌بلند جدید شورولت (Trailblazer) زینت‌بخش جاده‌های ایالات متحده شد. شاسی‌بلند شورولت در سال ۲۰۰۹ با توقف تولید مواجه شد، هرچند که تولید نسل دوم آن در بازارهای انتخابی خارج از آمریکا ادامه یافت. هم‌اکنون تریل‌بلیزر به‌عنوان بخشی از مجموعه در حال توسعه شاسی‌بلندهای جنرال موتورز بازگشته است. شورولت تریل‌بلیزر ۲۰۲۱ بسیار شبیه مدل کوچک‌تر بلیزر است و در سلسله مراتب شورولت بین سطح پایه ترکس (Trax) و اکوئینوکس (Equinox) قرار می‌گیرد.

اطلاعات کمی در مورد تریل‌بلیزر ارائه شده است، زیرا شورولت در نشست مطبوعاتی به‌جز تعدادی از سیستم‌های استاندارد ایمنی راننده، جزئیات بیشتری منتشر نکرد. در میان این قابلیت‌ها سیستم‌های ترمز اضطراری خودکار، رانندگی بین خطوط و هشدار انحراف از مسیر وجود دارند؛ درحالی‌که امکانات راحتی دیگری مانند پارک هوشمند به‌صورت آپشن ارائه می‌شود. همچنین تیپ RS اسپرت، به‌عنوان بخشی از مدل‌های تریل‌بلیزر جدید است که علاوه‌بر نشان اختصاصی، دارای سقف دورنگ نیز خواهد بود.

استیو ماجوروس، مدیر بازاریابی خودروهای سواری و کراس‌اور شورولت گفت:طراحی فوق‌العاده تریل‌بلیزر، امکان شخصی‌سازی بیشتری به آن می‌بخشد. تریل‌بلیزر ادامه زبان طراحی خانواده کراس‌اور شورولت است و حرکت ما را در یکی از بخش‌های روبه‌رشد صنعت خودرو تسریع می‌کند.

شورولت اکوئیناکس به خریداران گزینه‌های پیشرانه ۱/۵ لیتری چهار سیلندر مجهز به توربوشارژر یا ۲ لیتری توربو چهارسیلندر ارائه می‌دهد که در مدل‌های محرک جلو و چهارچرخ‌ محرک عرضه می‌شود. همین پیشرانه‌ها احتمالاً نامزد حضور در تریل‌بلیزر جدید هستند؛ جعبه‌دنده خودکار ۹ سرعته نیز می‌تواند در شورولت تریل‌بلیزر ۲۰۲۱ مورد استفاده قرار گیرد و گزینه‌ی تمام چرخ محرک هم تقریباً تضمین می‌شود.

قیمت‌گذاری و اطلاعات کامل درباره شاسی‌بلند کامپکت جدید شورولت در زمان نزدیک به فروش تریل‌بلیزر اعلام خواهد شد. شورولت می‌گوید که این مدل باید تا اوایل سال ۲۰۲۰ برای ورود به بازار، راهی نمایندگی‌های فروش شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید