شرکت تی سی ال نمایشگر «OLED» تاشو تولید می کند

    کد خبر :548653

شرکت تی سی ال اعلام کرده که به زودی نمایشگرهای OLED تاشو تولید می کند. این شرکت وعده داده در ماه فوریه سال جاری گوشی هایی با صفحه نمایش قابل انعطاف تولید می کند.

شرکت تی سی ال تجهیزات LTPS را از ژاپن و کره جنوبی برای کارخانه خود در ووهان، چین خریداری کرده است، جایی که انتظار می رود این تولیدکنندگان پنل های AMOED خود را تولید کنند.

مدیر تی سی ال اعلام کرد به دنبال رشد دو رقمی در فروش و سود سالانه است. تولید LTPS-LCD در چهارماهه نخست سال 2019 به 27.2 میلیون دلار رسید و این به معنای کسب رتبه سوم جهان توسط این شرکت است. افزون بر این ها، این شرکت با برخی از تولیدکنندگان رده بالای تلفن همراه برای همکاری موافقت کرده است.

گروه تی سی ال قصد دارد نه تنها تجارت گوشی های هوشمند، بلکه تلویزیونهای هوشمند را نیز توسعه دهد. گزارش های مربوط به تولید تلویزیون هوشمند هواوی که قبلا توسط چینی ها مخابره شده بود نیز نشان می دهد که هواوی نیز به فکر تولید پنلهای مشابه است. اما نمی توان مطمئن بود هواوی با تی سی ال کار کند چرا که شرکت BOE، به عنوان یکی دیگر از تولید کنندگان نمایشگرهای چینی که در حال کار با هواوی در زمینه تولید صفحه نمایش میت 20 پرو است، نیز قابلیت همکاری های بیشتر با هواوی را دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید