/روز قدس؛ شکست معامله قرن، تثبیت آرمان فلسطین/

شهردار تهران: قدس متعلق به همه مردم و ادیان جهان است

    کد خبر :548638

شهردار تهران گفت: حساسیت مردم و مخصوصا جوانان به قدس را باید زنده نگه‌داشت چرا که قدس متعلق به همه مردم و تمام ادیان جهان است.

پیروز حناچی در حاشیه حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: هیچ‌کس نمی‌تواند «قدس» را به نفع خود مصادره کند، چرا که تمام مسلمانان به این موضوع حساسیت دارند.

وی با اشاره به همراهی اعضای خانواده خود در این راهپیمایی و تاکید بر حساسیت این موضوع تصریح کرد: حساسیت مردم و مخصوصا جوانان به قدس را باید زنده نگه‌داشت چرا که قدس متعلق به همه مردم و تمام ادیان جهان است.

شهردار تهران با بیان اینکه مردم شریف ما همواره همراه بوده و هستند، افزود: مردم امروز به دلیل شرایط کشور و به این دلیل که قدس را قبله اول مسلمین می‌دانند، همان واکنشی را نشان دادند که عقل، منطق و تعلیمات اسلامی ایجاب می‌کرد. مردم علی‌رغم همه سختی‌ها و چالش‌هایی که دارند، مانند همیشه امروز نیز دعوت مقام معظم رهبری را اجابت کردند و حساسیت خود را نشان دادند.

به گزارش ایسنا ، براساس گزارش شهرنوشت، حناچی به برقراری امنیت در این راهپیمایی نیز اشاره وگفت: امنیت کشور را مدیون نیروهای نظامی و انتظامی هستیم. پلیس تهران و یگان انتظامی شهرداری تهران تلاش فراوانی برای ایجاد نظم و امنیت این راهپیمایی کردند. به پلیس و تمام کسانی‌که برای امنیت و آرامش مردم تلاش می‌کنند، دست مریزاد می‌گوییم و قدردان زحماتشان هستیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید