رسیدگی به وضعیت فرهنگی مناطق شوش، هرندی و مولوی در دستورکار بهزیستی

    کد خبر :548511

معاون توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور از تدوین برنامه های جدید برای رسیدگی به وضعیت آسیب‌های اجتماعی و بهبود احساس امنیت شهروندان در مناطق شوش، هرندی و مولوی خبر داد.

فرزانه جوادی  درباره آخرین اقدامات سازمان بهزیستی کشور برای بهبود وضعیت سلامت اجتماعی در مناطق پرآسیب تهران از جمله شوش، هرندی و مولوی افزود: در کمیته‌های فرهنگی و پیشگیری که یکی از کمیته‌های ستاد مبارزه با مواد مخدر است، در مورد وضعیت بهبود زندگی شهری در مناطق هرندی و شوش و مولوی برنامه‌هایی را شروع کرده‌ایم و از سازمان‌هایی که می‌توانند در این مناطق اقدامات فرهنگی انجام دهند، خواسته‌ایم تا اقدامات لازم را از سطح کودکان و زنان خانه دار گرفته تا اقشار دیگر انجام دهند.

وی با بیان اینکه سازمان بهزیستی از سازمان‌های مردم نهاد فعال در حوزه آسیب‌های اجتماعی دعوت کرده است تا با کمک این سازمان فعالیت‌هایی را انجام دهند تا در نهایت اهالی منطقه احساس آرامش و امنیت اجتماعی داشته باشند، اظهار کرد: یکی از دستور کارهای اولین کمیته فرهنگی که امسال برگزار شد، رسیدگی به وضعیت فرهنگی مناطق شوش، هرندی و مولوی بوده است.

معاون توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور از برگزاری یک جلسه اضطراری دیگر در این کمیته برای جمع آوری برنامه‌های دستگاه‌های مختلف در خصوص این مناطق خبر داد و گفت: برنامه‌های دستگاه‌ها بعد از جمع آوری در این کمیته بررسی و سپس اجرا خواهد شد. طی یک جلسه دیگر نیز قرار شده است با سازمان‌های مردمی نهادی که تحت نظارت سازمان بهزیستی هستند، هماهنگی انجام داده و به بحث فرهنگی این مناطق به طور جدی وارد شویم.

به گزارش ایسنا،جوادی با بیان اینکه واحدهای مسکونی و غیر مسکونی آسیب خیز این مناطق موسوم به «پلاک قرمزها» نیز برای تخریب، تغییر کاربری و… نیازمند همکاری شهرداری در این خصوص هستند، تصریح کرد: این موضوع در حال حاضر در شورای هماهنگی استانداری مطرح شده است، اما در خصوص بحث فرهنگی و پیشگیری با استفاده از کمیته مذکور وارد خواهیم شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید