اینتر رسماً جدایی اسپالتی را اعلام کرد

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۸ ۱۳:۲۹
    کد خبر :548057

گمانه‌زنی‌ها درباره جدایی سرمربی تیم فوتبال اینتر از این تیم در پایان فصل به حقیقت پیوست.

باشگاه اینتر با انتشار بیانیه‌ای به صورت رسمی از پایان همکاری این تیم با لوچانو اسپالتی به عنوان سرمربی خبر داد و به این ترتیب راه برای ورود آنتونیو کونته به عنوان جانشین وی هموار شد.

این خبر از مدت‌ها پیش در رسانه‌های مختلف نقل شده بود اما باشگاه اینتر به احترام اسپالتی که چند روز پیش به سوگ مرگ برادرش نشسته بود، ترجیح داد اعلام آن را به زمان دیگری موکول کند و این اتفاق امروز رخ داده است.

با رفتن اسپالتی، آنتونیو کونته کسی که گفته می‌شود با اینتر قراردادی سه ساله بسته وارد جوزپه‌ مه‌آتزا می‌شود.

باشگاه اینتر دربیانیه خود نوشته است: باشگاه اینترمیلان تأیید می‌کند که لوچانو اسپالتی دیگر سرمربی تیم اصلی این باشگاه نیست. باشگاه مایل است از اسپالتی بابت زحماتش و نتایجی که با هم گرفتیم قدردانی کند.

اسپالتی 60 ساله تابستان سال 2017 از رم به اینتر پیوست و بعد از 7 سال، این تیم را برای دو فصل متوالی به لیگ قهرمانان اروپا رساند. با این حال او در هیچ یک از این دو سال موفق به کسب جام نشد و به نظر می‌رسد که همین موضوع هم باعث برکناری‌اش شده است.

در همین حال نشریه گاتزتا دلواسپورت ایتالیا نوشته است که مراسم معرفی آنتونیو کونته به عنوان سرمربی جدید اینتر فردا (جمعه) برگزار خواهد شد. کونته که سه فصل متوالی با یوونتوس قهرمان سری A شد، از سال گذشته پس از اخراجش از چلسی بیکار بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید