در بیانیه سازمان بسیج فرهنگیان به مناسبت روز قدس تأکید شد

مردم فلسطین از حقوق قانونی خود در بازپس‌گیری مناطق اشغالی و بازگشت آوارگان نخواهند گذشت

    کد خبر :547990

سازمان بسیج فرهنگیان به مناسبت روز قدس در بیانیه‌ای با دعوت از تمام هموطنان عزیز و روزه‌دار جهت شرکت باشکوه در مراسم پرشور روز قدس حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کرد.

 سازمان بسیج فرهنگیان به مناسبت فرارسیدن آخرین جمعه ماه رمضان (روز قدس) سال ۹۸ در بیانیه‌ای ضمن دعوت از همه اقشار مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس اعلام کرد: ما معلمان و فرهنگیان بسیجی نیز با حضور گسترده و دعوت از تمام هم‌وطنان عزیز و روزه‌دار جهت شرکت باشکوه در مراسم پرشور روز قدس حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام می‌نماییم.

در بخش‌هایی از این بیانیه آمده است: آمریکا و متحدان عربیآن بدانند که مردم مقاوم فلسطین در برابر حق قانونی خود اعم از بازپس‌گیری مناطق اشغال‌شده ازجمله قدس شریف و بازگشت فلسطینیان آواره به سرزمین خویش نخواهند گذشت و مردم مسلمان آزادی‌خواه جهان حمایت همه‌جانبه خود را از این مقاومت کم نخواهد کرد.

متن بیانیه سازمان بسیج فرهنگیان به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

«روز قدس فقط روز فلسطین نیست، روز اسلام است؛ روز حکومت اسلامی است. روزی است که باید جمهوری اسلامی در سراسر کشورها بیرق آن برافراشته شود. روزی است که باید به ابرقدرتها فهماند که دیگر آن‌ها نمی‌توانند در ممالک اسلامی پیشروی کنند.» (امام خمینی (ره)

از سرزمین قدس، محل آغاز معراج پیامبرانی که نور عدالت‌خواهی را در جهان جهل و تاریکی تاباندند سال‌هاست فریاد «یا للمسلمین» از مظلومان ستم دیده و ستم‌کش بلند است و با قریحه ظلم‌ستیزی و راهبردی امام راحل (ره) برگرفته از مکتب امیر المومنین علی (ع) مظهر صبر و استقامت که می‌فرمایند «کونا لِلظّالِمِ خَصْما وَ لِلْمَظْلومِ عَوْنا؛» این فریادها تبدیل به صدای تمام مردم مسلمان عالم شده و آن را به گوش جهانیان خواهند رساند.

اینبار نیز نقشه‌های شوم آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی برای به سلطه گرفتن مظلومان فلسطینی بانام (معامله قرن) با این خیال واهی که مردمان سرزمین مقاومت نیز مانند سلطه پذیران غربی در برابر وعده آسایش و رفاه که آن نیز فریبی بیش نیست دست از مقاومت برداشته و ننگ سلطه اسرائیل را می‌پذیرند، اما نمی‌دانند مردمانی از جنس مقاومت با زعامت رهبر فرزانه انقلاب و نقش انسان‌ساز معلمین وارسته در جهان اسلام باتربیت دانش‌آموزانی که با ریخته شدن خون آنان در این سرزمین که بیانگر آن است که اگر در پی آسایش دنیا بودند این‌گونه شتابان به‌سوی حق پر نمی‌زدند، خون‌هایی که موجب سربلندی هرچه بیشتر مقاومت در منطقه و پیروزی‌های ۴۸ ساعته گشته است خواهد جوشید و مستکبران باید منتظر باشند که سروهای بلندقامت مقاومت خواب آشفته را به کابوسی سخت برای آنان بدل خواهند کرد.

سران مرتجع کشورهای عربی حوزه خلیج‌فارس نیز درگذشته با افروختن آتش در منطقه با حمایت از داعش و امروز با همکاری و همدستی با مستکبران غربی و جنایتکاران صهیونستی نه تنها به اهداف شوم خود در منطقه دست نمی‌یابند بلکه انحطاط کامل حاکمیت خود را با دستان خود رقم خواهند زد.

آمریکا و متحدان عربی آن بدانند که مردم مقاوم فلسطین در برابر حق قانونی خود اعم از بازپس گیری مناطق اشغال شده ازجمله قدس شریف و بازگشت فلسطینیان آواره به سرزمین خویش نخواهند گذشت و مردم مسلمان آزادی خواه جهان حمایت همه جانبه خود را از این مقاومت کم نخواهد کرد.

ما معلمان و فرهنگیان بسیجی نیز با حضور گسترده و دعوت از تمام هموطنان عزیز و روزه دار جهت شرکت با شکوه در مراسم پرشور روز قدس حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام می‌کنیم».

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید