تعیین حریم شهر شمشک/ روستای “سله‌بن” با احداث سد زیرآب می‌رود

    کد خبر :547931

معاون عمرانی استانداری تهران با اشاره به تعیین محدوده و حریم شهر شمشک گفت: بعد از تایید شورای برنامه‌ریزی استان تهران طرح هادی شهر شمشک که حریم و محدوده این شهر مشخص کرده اجرایی خواهد شد.

محمد تقی‌زاده  در تشریح آخرین وضعیت طرح هادی شهر شمشک و طرح هادی روستای سله بن فیروزکوه گفت: طرح هادی شمشک از سال ۱۳۹۱ که شهرداری شمشک تاسیس شده باید تدوین می شد که این کار انجام نشده بود و شمشک تنها طرح هادی روستایی داشت بر همین اساس در کارگروه تعیین محدوده این شهر با انجام بازدیدهای میدانی انجام شد.

وی افزود: علاوه بر تعیین محدوده و حریم این شه،ر کاربری‌های درون محدوده برای شمشک با انجام کارهای کارشناسی و به صورت دقیق انجام شد که پس از تایید در شورای برنامه‌ریزی استان تهران برای اجرا ابلاغ خواهد شد.

وی ادامه داد: تعیین محدوده و حریم این شهر از خواسته‌های اصلی شهروندان شمشک محسوب می شود که مدتها بود برای تحقق این خواسته تلاش و پیگیری می‌کردند که این کار انجام شد.

معاون عمرانی استانداری تهران در بخش دیگری از صحبت‌های خود به طرح هادی روستای سله بن فیروزکوه اشاره کرد و افزود: با توجه به احداث سد نم رود در نزدیکی این روستا قطعا این روستا به زیر آب می‌رود لذا باید روستا جابه جا شود لذا در جلسه کمیسیون زیربنایی استان تهران برای جاب جایی و جانمایی محل جدید این روستا تصمیماتی اتخاذ شد تا مشکل این روستا حل شود و پروژه احداث سد نیز با سرعت بیشتری پیگیری شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید