زادمهر: پیروزی مقابل سپاهان حق پرسپولیس بود

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۸ ۱۰:۲۰
    کد خبر :547922

پیشکسوت پرسپولیس معتقد است که این تیم مستحق شکست دادن سپاهان بود.

محمدرضا زادمهر درباره پیروزی یک بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس مقابل سپاهان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی, اظهار داشت: ابتدا جا دارد که به این نکته اشاره کنم که در وسط هفته حدود 55 هزار هوادار به ورزشگاه نقش جهان آمدن بودند تا این بازی را از نزدیک تماشا کنند, همه این عوامل و حساسیت‌هایی که پیش از این وجود داشت باعث شده بود تا شرایط سختی برای برگزار کننده‌های این بازی به وجود بیاید.

وی ادامه داد: این موضوع روی عملکرد دو تیم نیز تاثیر داشت و بازی احساسی, پر افت‌وخیز و هیجان‌انگیزی را شاهد بودیم که در نهایت پرسپولیس موفق شد برنده آن باشد. فکر می‌کنم پرسپولیس موفق شد در این بازی به حقش برسد, چراکه دو بار توپ را به تیرک دروازه زد و در 120 دقیقه نیز عملکرد خوبی داشت و بازی خوبی ارائه کرد.

زادمهر با اشاره به عملکرد سپاهان گفت: باید از بازی جانانه خط هافبک سپاهان و همچنین گلر این تیم تشکر کرد. فکر می‌کنم این بازی یکی از بازی‌های ماندگار فوتبال ایران خواهد بود و مدت‌ها در ذهن طرفداران فوتبال باقی خواهد ماند. دو تیم فوتبالی همراه با احتیاط را انجام دادند, اما پرسپولیس با ترکیبی که پیش از این السد را شکست داده بود, به میدان آمد و توانست سپاهان را نیز شکست دهد.

زادمهر با بیان اینکه «در پرسپولیس احمد نوراللهی و کمال کامیابی‌نیا خیلی خوب ظاهر شدند و فراتر از توانایی‌های‌شان مرکز زمین را اداره کردند» خاطرنشان کرد: باید به این نکته نیز اشاره کنیم که پرسپولیس خیلی خوب توانست در جریان بازی از کمند دفاعی سپاهان رد شود و موقعیت سازی کند. سپاهان نیز موقعیت‌هایی به وجود آورد اما از زمانی که کی‌روش را از دست داد و این بازیکن از زمین اخراج شد, دیگر موفق به خلق موقعیت آنچنانی نشد و فقط یک ضربه پنالتی نصیبش شد که باید کارشناسان درباره‌اش نظر بدهند. این پنالتی نیز به دلیل استرس بالای بازی برای سپاهان به هدر رفت, البته باید اشاره کنیم که مهدی کیانی در این بازی عملکرد خیلی خوبی داشت.

به گزارش تسنیم ،این کارشناس فوتبال با اشاره به راهیابی پرسپولیس به فینال جام حذفی عنوان کرد: دیدار با سپاهان برای پرسپولیس تمام شد و حالا این تیم باید به فکر چهار روز دیگر و دیدار مقابل داماش گیلانیان باشد تا مقابل این تیم نیز به برتری دست پیدا کند و یک جام دیگر را کسب کند. پرسپولیس به ریکاوری خوبی احتیاج دارد و باید با تمرکز کامل برای دیدار فینال آماده شود.

وی درباره تنش‌ها و برخور‌دهایی که بین بازیکنان دو تیم در جریان مسابقه رخ داد, عنوان کرد: همین مسائل فرق فوتبال ما و اروپا را نشان می‌دهد, در اروپا همیشه به داور احترام گذاشته می‌شود با این حال ممکن است بازهم داوران اشتباه کنند اما در فوتبال ما مدام به تصمیمات داور اعتراض می‌شود. همه اینها باعث می‌شود تا از زیبایی‌های فوتبال کاسته شود. در هر صحنه‌ای که داور سوت می‌زد, بازیکنان دو تیم به او اعتراض می‌کردند. فکر می‌کنم که دو باشگاه به این احتیاج دارند که فیلم این بازی را بازبینی کنند و متوجه شوند که بازیکنانش در چه مواقعی احساسی برخورد می‌کنند.

زادمهر در ادامه راجع به اینکه پرسپولیس در آستانه کسب دوگانه در فصل جاری فوتبال ایران قرار دارد, خاطرنشان کرد: بازی فینال مقابل داماش به مراتب برای پرسپولیس راحت‌تر خواهد بود, البته با توجه به روحیه خوبی که پرسپولیس بعد از پیروزی مقابل سپاهان کسب کرده, به نظر می‌رسد که پرسپولیس کار به مراتب آسان‌تری مقابل داماش خواهد داشت. البته داماش نیز دو ماه است که بازی سنگین انجام نداده و قطعاً آنها نیز برای دیدار فینال برنامه‌هایی دارند و می‌خواهند کمبودهای‌شان را در دیدار فینال مقابل پرسپولیس جبران کند. فکر می‌کنم این بازی نیز بازی خوبی از آب در خواهد آمد.

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: دو تیم در این بازی تلاش‌های زیادی کردند اما این فوتبال است و در هر صورت یک تیم باید برنده شود. به نظرم پرسپولیس در این بازی تلاش بیشتری کرد و شانس هم بیشتر یاری‌اش کرد و توانست در دقیقه 120 نتیجه را به نفع خودش تغییر دهد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید