امنیت پایدار در مرزهای جمهوری اسلامی ایران

    کد خبر :547848

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا با بیان اینکه مرزبانان ستون محکم دفاع از مرزهای ایران اسلامی هستند، گفت: نیروهای مرزبانی با اخلاص، معنویت و روحیه بسیجی در اقصی نقاط مرزهای ایران اسلامی از جان خود برای دفاع از کشور مایه می‌گذارند که این نشان از سلحشوری مرزبانان دارد.

 سردارحسن کرمی” در حاشیه بازدید از پاسگاه‌های دریابانی استان هرمزگان اظهار کرد: امروز نیروی انتظامی شبانه روز درحال تلاش و مجاهدت برای تامین امنیت در کشور است و به جرأت می توان گفت که ناجا اکنون سدی محکم در برابر توطئه های دشمنان است.

وی با تاکید بر اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با هدایت‌های هوشمندانه و مدبرانه مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) و همچنین حمایت‌های مردم همیشه در صحنه دارای قدرتی شکست ناپذیر و نفوذناپذیر است، ادامه داد: امروز شاهد هستیم انقلاب اسلامی هزاران کیلومتر فراتر از مرزها به یاری مظلومان و مستضعفان می‌رسد.

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا با اشاره به وضعیت مرزها و تاثیر روابط دیپلماتیک در امنیت کشور تصریح کرد: بین ایران و سایر کشورهای همسایه روابط حسنه مرزی برقرار است و این روابط زمینه ساز امنیت پایدار در مرزهای جمهوری اسلامی ایران شده است.

سردار کرمی با بیان اینکه مرزبانان ستون محکم دفاع از مرزهای ایران اسلامی هستند و وظایف خطیری در حراست از کیان کشور دارند، خاطرنشان کرد: نیروهای مرزبانی با اخلاص، معنویت و روحیه بسیجی، در اقصی نقاط مرزهای پهناور خشکی و دریایی جمهوری ایران اسلامی از جان خود برای دفاع از کشور مایه می‌گذارند که این نشان از سلحشوری مرزبانان دارد.

وی افزود: در جبهه مبارزه با دشمن آنچه که تعیین کننده است اعتقاد، اراده و معنویات است نه ابزار و ادوات؛ اراده بر تجهیزات بسیار پیشرفته می‌تواند پیروز باشد همانطور که مردم مظلوم یمن بدون تجهیزات بر نظامیان عربستان و متحدانشان که مدرن‌ترین تجهیزات روز دنیا را در اختیار دارند، پیروز هستند.

به گزارش ایسنا،سردار کرمی یادآور شد: بحمدالله در کشور تمامی نیروهای مسلح از نیروی ایمان و اراده بسیار قوی برخوردار هستند و با تقویت باورهای دینی خود توانسته‌اند وظیفه انقلابی و دینی که بر عهده دارند را به خوبی انجام دهند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده یگان‌های ویژه ناجا تلاش بی وقفه و مدیریت جهادی را دو ویژگی بارز و منحصر به فرد در بین فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی توصیف و اظهارکرد: اقدامات خوبی که در حوزه امنیت صورت گرفته، باعث شده فرمانده کل قوا حضرت آیتالله خامنه ای (مدظله العالی) رضایتمندی قلبی خود از این نیرو را در دیدار اخیر خود با فرماندهان ناجا اعلام کنند که این موضوع موفقیتی بزرگ برای نیروی انتظامی کشور محسوب می شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید