در پاسخ به یک مسئول فرهنگی دانشگاه آزاد مطرح شد؛

یاسر هاشمی : باید با قلبها بجنگید، نه میزها!/ به رهبری جفا نکنید ‏‎

    کد خبر :54765

فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی در پاسخ به سخنان يك مسول دانشگاه آزاد مبنی بر” جنگ میز به میز” در این دانشگاه برای اعمال تغییرات فرهنگی ، گفت: واقعا شنیدن این جملات از زبان یک مسئول فرهنگی جای تاسف فراوان دارد و نشاندهنده فاصله عمیق فکری این فرد از فضای دانشگاهی است.

‏‎یاسر هاشمی رفسنجانی رییس سابق دفتر هیات امنای دانشگاه آزاد، با بیان اینکه امروز تفکر آیت الله هاشمی در بین آحاد مردم و بالاخص دانشگاهیان نهادینه شده است، تاکید کرد: اگر منظور این مسئول فرهنگی از اعمال تغییرات حذف تفکر آیت الله هاشمی از دانشگاه آزاد است باید به ایشان توصیه کنم بجای ”جنگ میز به میز” به دنبال ”جنگ با قلبها” برود ، چون اندیشه اعتدال در دل میلیون ها دانشگاهی آگاه جای دارد.

‏‎فرزند آیت الله هاشمی همچنین به شدت از بخش دیگری از سخنان مسئول فرهنگی دانشگاه آزاد انتقاد کرد و گفت: به چه حقی از رهبری نقل قول می کنید که دانشگاه آزاد اسلامی باید به دامان انقلاب برگردد، این بزرگترین جفا به رهبری است.

‏‎وی با بیان اینکه آيت الله خامنه اي از دوران رياست جمهوري ايشان تاكنون ، همواره حامي و موید دانشگاه آزاد اسلامی بوده اند، تاکید کرد: سیره مدیریتی آیت الله هاشمی همواره مشورت حداکثری با رهبری بوده است و بدون حمايتهاي امام خميني و رهبرانقلاب، توسعه بي بديل دانشگاه آزاد اسلامي ممكن نبود.

‏‎یاسر هاشمی رفسنجانی ادامه داد: هدف اصلی از زیر سوال بردن کارنامه ۳۵ ساله دانشگاه آزاد اسلامی،سياه نمايي نسبت به نظام و ناکارآمد نشان دادن جمهوري اسلامي است .

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که «برخی ها دانسته یا نادانسته در دام دشمنان ایران اسلامی نیفتند و به تضعيف و تخريب اين دستاورد بزرگ وبي نظير انقلاب در حوزه آموزش عالي دست نزنند»

منبع:انتخاب

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید