ترقی، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه: قاتل امام جمعه کازرون، از اعضای فرقه‌های ضاله بود

  • سیاسی
  • چهارشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۸ ۱۶:۱۶
    کد خبر :547457

یک عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: قاتل حجت الاسلام‌والمسلمین خرسند از اعضای فرقه‌های ضاله بوده که در ضدیت با روحانیت است.

حمیدرضا ترقی با اشاره به جزئیات شهادت حجت‌الاسلام محمد خرسند از اعضای شورای مرکزی حزب موتلفه که شب گذشته مورد سوءقصد قرار گرفت، اظهار کرد: هنوز اطلاعات کاملی از این اقدام جنایت‌کارانه به دست ما نرسیده ولی اطلاعات اولیه نشان می‌دهد حادثه پس از اتمام مراسم شب احیا صورت گرفته است. بر اساس اطلاعاتی که تاکنون به دست ما رسیده، آقای خرسند پس از اتمام مناسک معنوی شب‌های احیا، در حال بازگشت از مسجد به سمت منزل بوده که در نزدیکی ورودی درب منزل مورد سوءقصد یک فرد مسلح به سلاح سرد قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: فردی که این اقدام را انجام داده ظاهراً از اعضای فرقه‌های ضاله بوده که در ضدیت با روحانیت هستند و شعاری هم که پس از اقدام جنایت‌کارانه خود گفته است که ما باید روحانیون از بین ببریم.

به گزارش ایسنا، این عضو شورای مرکزی حزب موتلفه در پاسخ به این سوال که این سوءقصد به مسئله تقسیمات کشوری که چندی پیش موجب بروز ناآرامی در شهر کازرون شد، نداشته است؟ بیان کرد: از آنجا که حجت‌الاسلام خرسند در مسئله تقسیمات کشوری کازرون عمدتاً مواضع دقیق و به نفع مردم گرفته بود، طرح چنین موضوعی منطقی به نظر نمی‌رسد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید