کشف تریاک در بار زغال سنگ

  • حوادث
  • سه شنبه ۷ خرداد ۱۳۹۸ ۱۶:۲۷
    کد خبر :546837

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف 372 کیلو و 670 گرم تریاک در پوشش زغال سنگ خبر داد.

سردار محسن خانچرلی در این باره گفت: با به دست آوردن اخبار و اطلاعاتی مبنی بر اینکه فردی قصد دارد مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را با یک دستگاه تریلر در پوشش بار تجاری به غرب استان تهران انتقال دهد، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت .

وی افزود: با تلاش شبانه روزی ماموران و رصد فعالیت و تحرکات این فرد مشخص شد که قرار است محموله مذکور با استفاده از یک دستگاه تریلر در پوشش بار زغال سنگ به غرب استان تهران منتقل شود .

وی اظهار داشت: بلافاصله اکیپی از ماموران پس از پایش و کنترل محور”وحیدیه “ شهرستان شهریار ، خودرو تریلر را شناسایی کرده و در یک فرصت مناسب با رعایت کلیه جوانب احتیاطی وارد عمل شده و موفق به توقف خودرو مذکور شدند .

فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت : در بازرسی از تریلر ، 372 کیلو و 670 کیلو که به صورت ماهرانه در بار تجاری زغال سنگ جاساز شده بود، کشف شد.

به گزارش ایسنا، براساس گزارش سایت پلیس، سردار خانچرلی در پایان با بیان اینکه در این عملیات یک سوداگر مرگ دستگیر شد، خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به همراه مواد مکشوفه به مرجع قضائی تحویل داده شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید