رونق گیشه سینماهای کشور پس از ماه مبارک رمضان

    کد خبر :54674

رئیس کانون پخش کنندگان سینمای ایران گفت که گیشه سینماهای کشور پیش ماه مبارک رمضان با رونق چشمگیری رو به رو شده است.

علی سرتیپی رئیس کانون پخش کنندگان سینمای ایران در گفت‌وگو با خبرنگاران پویا، درباره وضعیت فروش فیلم‌های سینمایی پس از ماه مبارک رمضان گفت: با پایان یافتن ماه مبارک رمضان فروش فیلم‌های سینمایی رونق بیشتری پیدا کرده است؛ البته نمی‌توان فراموش کرده که سهم فیلمهای سینمایی«نهنگ عنبر؛ سلکشن رویا» و «اکسیدان» از فروش فیلم‌ها بیشتر بوده است.

وی درباره وضعیت اکران در تابستان سال جاری اظهار کرد: پیش بینی ما این است که تابستان امسال رونق سینمای کشور چندین برابر خواهد شد.

رئیس دفتر پخش فیلمیران درباره اکران فیلم سینمایی«ساعت پنج عصر» اعلام کرد: فیلم سینمایی«ساعت پنج عصر» تازه‌ترین ساخته مهران مدیری از روز جمعه 30 تیرماه به روی پرده نمایش می‌رود. این فیلم پیش از این قرار بود که در روز چهارشنبه 28 تیرماه به روی پرده بود؛ اما به احترام سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) تصمیم گرفتیم که اکران آن را از روز جمعه 30 تیرماه آغاز کنیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فیلم سینمایی«ساعت پنج عصر» به کارگردانی مهران مدیری سال گذشته مراحل تولید خود را پشت سر گذاشته و آماده اکران شد. این فیلم قرار بود در سی‌وپنجمین جشنواره فیلم فجر حضور پیدا کند؛ اما به علت طولانی شدن فرآیند تولید به این جشنواره نرسید.

مدیری اعلام کرده است که فیلمش یک فیلم کمدی است که به مسئله‌ای اجتماعی می‌پردازد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید