انتقال دانش فنی در دستور کار دولت قرار گرفت

    کد خبر :54671

 

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه امروز مهم ترین برنامه کشور، توسعه اقتصادی است گفت: در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال و در آستانه تشکیل دولت دوازدهم مقدمات و ریل گذاری لازم برای توسعه اقتصادی فراهم شده است.

به گزارش بازتاب به نقل از ایسنا، شهیندخت مولاوردی که در جلسه تقدیر از تولید کنندگان و صنعتگران برتر استان خراسان جنوبی در بیرجند سخن می گفت با بیان اینکه بسیاری از زیرساخت ها برای انجام برنامه‌های دولت دوازدهم، در دولت یازدهم انجام شده است، افزود: در ابتدای کار دولت یازدهم، با توجه به آنچه از دولت قبل به ارث رسیده بود، شرایط بدی در کشور بود که نیاز به فراهم کردن زیرساخت هابود و با تلاش دولتمردان یازدهم، امروز به جایی رسیدیم که زمینه برای خروج از رکود و توسعه و رونق اقتصادی به خوبی فراهم‌شده است.

وی افزود : مهم ترین و کلیدی ترین شعار دکتر روحانی، آرامش در سیاست، امنیت در فرهنگ، احیای اخلاق و تعامل سازنده با جهان و پیشرفت در تولید بوده که امروز زمینه تحقق همه آن ها به خوبی فراهم شده و اهداف مورد نظر در حال انجام است.

وی ادامه داد: دولت امروز به دنبال اولویت بندی برنامه هاست و تحقق در زمینه های اقتصادی را اولویت اول خود قرار داده است.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده همچنین افزود: آنچه در عرصه اقتصاد مد نظر است، با توجه به مولفه های اقتصادمقاومتی است که در حال انجام است.

مولاوردی ادامه داد: برخلاف تبلیغات گسترده علیه دولت، امروز دولت درحال تعامل با کشور های جهان است و انتقال دانش فنی در این دولت در دستور کار قرار گرفته است.

به گفته وی، امروز بحث صنعت در استان خراسان جنوبی نیازمند توجه بیشتر بوده و مدیریت منابع در این استان نیز باید با جدیت دنبال شود.

وی اظهار امیدواری کرد دولت تدبیر و امید بتواند برنامه های خود در زمینه های مختلف را اجرایی و زمینه توسعه متوازن منطقه‌ای را در کشور فراهم کند.

معاون رئیس جمهور در امور زنان با جمعی از بانوان برگزیده خراسان‌جنوبی دیدار می‌کند.

این دیدار در حاشیه سفر شهیندخت مولاوردی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده به خراسان‌جنوبی صورت می‌گیرد.

در این نشست چهار تن از نمایندگان بانوان برگزیده استان نقاط قوت و ضعف خراسان‌جنوبی بیان خواهند کرد.

گفتنی است؛ حضور در شورای اداری و بازدید از منطقه ویژه اقتصادی از دیگر برنامه‌های امروز مولاوردی در سفر دو روزه به خراسان‌جنوبی است.

همچنین صبح امروز (22 تیرماه)، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده از شرکت عایق‌های رطوبتی ستاره شرق بازدید کرد.

در این بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان‌جنوبی، فرماندار بیرجند و تنی چند از مدیران ستادی و استانی نیز حضور داشتند.

این واحد تولیدی که با مدیریت یک بانوی کارآفرین اداره می‌شود، با سرمایه‌گذاری 15 میلیارد ریال در سال 86 راه‌اندازی شد.

گفتنی است؛ این واحد صادرات محور زمینه اشتغال 12 نفر را فراهم کرده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید