آخوندی: مطالبات پیمانکاران در آینده‌ای نزدیک پرداخت می‌شود

    کد خبر :54668

 

وزیر راه و شهرسازی ضمن بازدید از پروژه راه آهن ارومیه از اتمام این پروژه در آینده‌ای نزدیک خبر داد وگفت:بزودی همه مطالبات پیمانکاران و کارکنان پروژه راه آهن پرداخت خواهد شد.

‌به گزارش بازتاب به نقل از ایسنا، عباس آخوندی در سفر به ارومیه و بازدید از پروژه راه آهن این شهر گفت: ایستگاه راه آهن ارومیه از پیشرفت ۸۵ درصدی برخوردار است. ریل گذاری نیز با سرعت خوبی در حال انجام است و ۳۸ کیلومتر باقیمانده که روزی هزار متر ریل گذاری می‌کنند.

وی افزود: پیش‌بینی می‌شود اوایل مهرماه کار تمام شود و سپس اقدامات لازم فنی انجام می‌گیرد تا به مرحله بهره برداری برسد.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: با توجه به اینکه کارگاه فعال است و همه تلاش می‌کنند لذا یکی دو هفته تاخیر در اتمام پروژه نمی‌تواند چندان مهم باشد.

آخوندی عنوان کرد: در خصوص قطار سریع السیر ارومیه تبریز هم با توجه به اینکه بنده خودم موافق این امر هستم و نمایندگان ارومیه و مسئولین استانی نیز پیگیرند لذا فعلا در حال بررسی هستیم تا بعد از ارائه گزارش فنی اعتبار لازم برای آن اختصاص یابد.

طبق گفته مسئولین امر بعد از اتمام ریل گذاری بیش از یک ماه زمان نیاز است تا قطار به مرحله بهره برداری برسد با احتساب گفته های وزیر که ریل گذاری مهرماه به اتمام می رسد لذا شنیدن سوت قطار در آبان ماه دور از ذهن نیست.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید