قاسم حدادی‎فر: ذوب آهن مقابل النصر فقط برد می‌خواهد

  • ورزشی
  • سه شنبه ۷ خرداد ۱۳۹۸ ۹:۲۷
    کد خبر :546658

کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن با بیان اینکه النصر عربستان یک تیم با کیفیت است، گفت: کادر فنی از ما در این مسابقه برد می‌خواهد بنابراین برای کسب سه امتیاز به زمین می‌رویم.

تیم فوتبال ذوب آهن فردا چهارشنبه در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در دوحه به مصاف النصر عربستان می‌رود.

قاسم حدادی فر کاپیتان ذوب آهن درباره آخرین شرایط این تیم گفت: فصل سختی داشتیم. بازی اول پیروز شدیم اما در کل کار را سخت آغاز کردیم. در خیلی از بازی‌ها نتیجه را واگذار کردیم. در بعضی از مسابقات خودمان مقصر بودیم و در برخی دیدارها هم داوری‌ها باعث شدند نتیجه نگیریم.

وی افزود: در مجموع یک نیم فصل را از دست دادیم ولی در نیم فصل دوم توانستیم تا حدودی به شرایط مناسب‌تر برگردیم. جایگاه ششم در لیگ برای ذوب آهن خوب نیست ولی توانستیم تا حدودی نتایج نیم فصل اول را جبران کنیم.

کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن درباره روند رو به رشد این تیم در نیم فصل دوم تاکید کرد: مهمترین عاملی که توانستیم در نیم فصل دوم موفق باشیم، بازی‌های آسیایی و کسب دو برد در مرحله پلی آف بود. کسی باورش نمی‌شد در پلی آف پیروز شویم و به مرحله گروهی برسیم و حتی از این مرحله هم صعود کنیم. در هر صورت آخر کار خوب بود.

حدادی فر با اشاره به آخرین دیدار ذوب آهن در این فصل مقابل النصر عربستان یادآور شد: النصر یکی از تیم‌های خوب آسیا بوده و هزینه‌های زیادی کرده است. آنها بازیکنان خوبی دارند و در بازی رفت هم ما را اذیت کردند. این مسابقه برای سرگروهی است. با یک تیم خیلی خوب و با کیفیت بازی داریم. باید تمرکزمان را حفظ کنیم و نتیجه بگیریم.

به گزارش مهر، تیمی که در گروه ذوب آهن سرگروه شود به تیم دوم گروه B یعنی الاتحاد عربستان می‌خورد و تیم دوم هم در مرحله یک هشتم حریف الوحده امارات خواهد شد. همین مسئله باعث شده تا شائباتی مبنی بر عدم تمایل ذوب آهن و النصر به برد در بازی آخر و سرگروه نشدن ایجاد شود.

کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن در واکنش به این موضوع تاکید کرد: این مسائل که به آن اشاره کردید بررسی شده است. بعد از صحبت‌های کادر فنی و تمریناتی که داشتیم با صد درصد قوا مقابل النصر به میدان می‌رویم. ما از این مسابقه برد می‌خواهیم. این چیزی است که کادر فنی به ما اعلام کرده و بازیکن هم وظیفه دارد آنچه مربی می‌خواهد را در زمین پیاده کند. سایر مسائل را می‌سپاریم به خدا.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید