جاسبی:دانش آموختگان دانشگاه ها باید عامل انقلاب چهارم صنعتی باشند

    کد خبر :54665

رئیس سومین کنفرانس بین المللی انقلاب چهارم صنعتی گفت: نیروی انسانی دانش آموخته از دانشگاههای کشور ، به عنوان متخصصان دو حوزه فرهنگی واقتصادی باید نقش اصلی را در انقلاب چهارم صنعتی ایفا کنند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، ‘عبدالله جاسبی’ امروز (پنجشنبه) در سومین کنفرانس بین المللی انقلاب چهارم صنعتی که در مرکز همایش های بین المللی برج میلاد تهران برگزار شد، افزود: خیز اول در پیشرفت علمی کشور، چند سال پس از انقلاب اسلامی با افزایش دانشگاه ها و برداشتن دیوارهای کنکور برداشته شد و سرانه تعداد دانشجویان کشور به ١٠ برابر افزایش پیدا کرد.
وی اظهارداشت: امروز، خیز دوم که در واقع بهره برداری از این نیروی انسانی تحصیل کرده و متخصص است، باید بتواند این نیروهای تحصیل کرده را به سمت اجرایی کردن انقلاب چهارم صنعتی هدایت کند تا هم معضل بیکاری دانش آموختگان آموزش عالی حل شود وهم بتوانیم در نسل چهارم تحولات صنعتی در دنیا حرفی برای گفتن داشته باشیم.
جاسبی گفت: باموفقیت در این چالش پیش رو می توانیم به یک اقتصاد مبتنی بر تولید برسیم و در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی گام های عملی برداریم.
به گزارش ایرنا، امروز – پنجشنبه سومین کنفرانس بین المللی انقلاب چهارم صنعتی به منظور ایجاد فرصتی برای توسعه پایدار کشور با بکارگیری مدیریت فناوری های نسل چهارم صنعت در محل همایش های بین المللی برج میلاد تهران برگزار شد.
دومین کنفرانس بین المللی انقلاب چهارم صنعتی با حضور سخنرانان برتر کشور در زمینه های صنعت و تکنولوژی ونمایندگان کمیسیون اروپا روزهای نهم و دهم اسفندماه سال 95 در هتل پارسیان اوین برگزار شده بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید