ادامه ماجراهای دستگاه پوز وزارت نفت

  • سیاسی
  • سه شنبه ۷ خرداد ۱۳۹۸ ۱۲:۴۴
    کد خبر :546573

وزارت نفت در پی مصاحبه ابوالفضل ابوترابی نماینده نجف‌آباد در مجلس با عنوان «افزایش امضاهای استیضاح زنگنه/ کشف سه کارتخوان با گردش مالی ۱۰ میلیاردی در دفتر وزیر نفت»، جوابیه‌ای صادر کرد.

 وزارت نفت در پی اظهارات ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با این خبرگزاری مبنی بر این‌که امضاهای استیضاح زنگنه افزایش پیدا کرده و سه کارتخوان با گردش مالی ۱۰ میلیارد در دفتر وزیر نفت کشف شده جوابیه‌ای را صادر کرد.
متن این جوابیه به این شرح است:
۱- در آخرین روزهای سال گذشته یکی دیگر از نمایندگان همسو با آقای ابوترابی خبر کشف یک دستگاه پوز در دفتر وزیر نفت را مطرح کرد و مدعی شد برخی اعضای دفتر از طریق این دستگاه از مراجعان و پیمانکاران وجوهی را دریافت کرده‌اند. این شایعه که جز با هدف تخریب و جریان‌سازی منفی صورت نگرفته بود، همان موقع تکذیب و از فرد مدعی به مراجع ذی‌صلاح شکایت شد.
۲- بعد از گذشت قریب ۲ماه آقای ابوترابی همان ادعا را تکرار و البته تعداد پوزهای مکشوفه را نیز به ۳دستگاه افزایش داده‌اند. با این روند دور از انتظار نیست که در اظهارنظرهای بعدی این آقایان تعداد دستگاه‌های پوز مکشوفه به ۳۰ یا ۴۰ برسد! همان‌گونه که جای تعجب ندارد اگر از زبان آنها اعلام شود که موفق به کشف تونلی از دفتر وزیر نفت تا خزانه بانک مرکزی شده‌اند!
۳- وزارت نفت بار دیگر وجود هر گونه دستگاه پوز در دفتر وزیر که با قصد و نیت مورد ادعای این آقایان از آن استفاده شده باشد را تکذیب و تمامی این ادعاها را از طریق قانونی پیگیری خواهد کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید