روایت آقای بازیگر از شب‌های قدر در دوران کودکی

    کد خبر :546403

بازیگر فیلم «رگ خواب» گفت: اگر زنده باشم هر ساله و همیشه در شب‌های قدر به عزاداری و خلوت با پروردگار مشغول خواهم بود.

کوروش تهامی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون با اشاره به فرارسیدن شبهای قدر و عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام علی (ع) درخصوص علاقه شخصی خود برای حضور در مراسم شب‌های قدر گفت: این روز‌ها شاید به دلیل مشغله کاری و ضبط و حضور سر صحنه فیلمبرداری زمان دست خودم نباشد، اما من از گذشته در مراسم شب‌های قدر شرکت کرده ام و این روز‌ها هم اگر فرصتی باشد و سر کار نباشم با عشق به شب‌زنده داری می‌پردازم.

بازیگر فیلمرگ خواب” درباره شب‌های قدر امسال افزود: امسال هم با وجود اینکه چندین کار پیشنهاد شده، اما اگر سر فیلمبرداری اثر خاصی نباشم در ادامه به مراسم شب زنده داری شب‌های قدر خواهم رفت و کمی خلوت می‌کنم.

وی از حضور خود در مراسم شب قدر از کودکی خبر داد و اشاره کرد: ما در محله خودمان واقع در نیاوران همیشه همراه پدر از کودکی به مراسم شب‌های قدر می‌رفتیم و می‌خواهم اگر خدا بخواهد امسال هم برای این مراسم به محله قدیمی خودمان بروم.

تهامی با عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت حضرت علی (ع) خاطرنشان کرد: من هم به نوبه خود شهادت امام اول شیعیان امام علی (ع) را به تمامی دوستداران و دلدادگان آن حضرت تسلیت عرض می‌کنم. اگر زنده باشم هر ساله و همیشه در شب‌های قدر به عزاداری و خلوت با پروردگار مشغول خواهم بود. این حضور همواره برای من افتخاری بزرگ است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید