ورود شاخص کل به کانال ۲۱۷ هزار واحدی

    کد خبر :546139

شاخص بورس تهران در پایان معاملات روز گذشته با افزایش ۳۲۵۹ واحدی به عدد ۲۱۷ هزار و ۵۷۳ واحد و شاخص هم وزن نیز با افزایش ۱۲۵۴ واحدی به عدد ۴۹ هزار و ۶۸۹ واحد رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بازار سرمایه، شاخص بورس تهران در پایان معاملات روز گذشته یکشنبه (۶ خرداد) با افزایش ۳۲۵۹ واحدی به عدد ۲۱۷ هزار و ۵۷۳ واحد و شاخص هم وزن نیز با افزایش ۱۲۵۴ واحدی به عدد ۴۹ هزار و ۶۸۹ واحد رسید. شاخص بازار اول روی عدد ۱۶۲ هزار و ۳۸۲ واحد ایستاد و شاخص بازار دوم با ۶۳۲۲ واحد افزایش به کانال ۴۲۳ هزار واحدی وارد شد. آیفکس نیز عدد ۲ هزار و ۷۱۵ واحدی را ثبت کرد.

روز گذشته با دست به دست شدن سه میلیارد و ۲۴۲ میلیون سهم و اوراق بهادار طی ۲۸۳ هزار نوبت داد و ستد، ارزش معاملات به ۸۳۲ میلیارد تومان رسید.

همچنین در معاملات یکشنبه، نمادهای همراه، فملی و کگل به ترتیب با ۱۷۹، ۱۶۷ و ۱۴۳ واحد افزایش بیشترین تأثیر مثبت و در مقابل نمادهای ونوین، پکرمان و کنور به ترتیب با ۴۴، ۲۳ و ۱۶ واحد کاهش بیشترین تأثیر منفی بر شاخص را ثبت کردند. همچنین وتجارت، خساپا، وبملت، خودرو و وخارزم پربیننده‌ترین نمادهای بورسی بودند. در پایان داد و ستد امروز بورس تهران، فلزات برترین گروه صنعت شد و بانک و صنایع شیمیایی به ترتیب جایگاه دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

تدپیکس روز گذشته در حالی به مدار رشد بازگشت که تحت تأثیر حذف تدریجی تخصیص ارز ۴۲۰۰ تومانی، موضوع تجدید ارزیابی دارایی‌ها و صورت‌های مالی مثبت شرکت‌ها قرار داشت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید