ورزشکاران مدال‌‌آور همچنان به دنبال پاداش‌هایشان؛ کار به مجلس کشیده شد

  • ورزشی
  • یکشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۸ ۱۵:۲۹
    کد خبر :545713

ورزشکاران مدال‌‌آور در بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی ۲۰۱۸ همچنان به دنبال پاداش‌هایشان هستند و در این زمینه با نمایندگان مجلس هم صحبت کرده‌اند.

پیمان نصیری مدال‌آور ورزش ایران در بازی‌های پاراآسیایی با اشاره به حضور شماری از ورزشکاران و مربیان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: من به همراه امین بداغی از قایقرانی، هانیه کاظمی از بانوان ورزشکار و همچنین سلیمانی مربی تیم والیبال نشسته بانوان در مجلس حضور یافتیم و با روسای کمیسیون‌های اقتصادی و فرهنگی دیدار کردیم. قرار بود بهداد سلیمی هم بیاید، اما در تهران نبود و در این جلسات شرکت نکرد.

وی افزود: حجت الاسلام و المسلمین احمد مازنی رئیس کمیسیون فرهنگی قرار شد تماس‌هایی را با وزیر ورزش و سایر مسئولان بگیرد. مقرر شد برخی از نمایندگان مجلس با وزیر ورزش و همچنین نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه جلسه‌ای داشته باشند و تصمیم نهایی گرفته شود. سلطانی‌فر گفته که بودجه برای پرداخت پاداش‌ها کم است و به همین دلیل هم دیدار با نوبخت انجام می‌شود تا انشاالله این مشکل برطرف شود.

مدال‌آور دوومیدانی معلولان ایران ادامه داد: ورزشکاران از حق خود کوتاه نمی‌آیند و اگر قرار بر ضایع شدن حق ما در مراسم روز شنبه آینده باشد، همان جا و مقابل رئیس جمهور اعتراض می‌کنند. ورزشکاران چهار سال تلاش کرده‌اند و کوتاه نمی‌آیند.

نصیری گفت: شنیده‌ام پاداش مدال‌آوران نه حواله است و نه سکه و چیزی معادل سکه خواهد بود. واقعاً ندادن پاداش کامل اجحاف بزرگی است. قیمت همه چیز بالا رفته، به طوری‌که هزینه خرید یک جفت کفش مناسب چندین برابر شده است. الان زمان کسب سهمیه المپیک و پارالمپیک است و ای‌کاش وزارت ورزش با رئیس جمهور رایزنی می‌کرد تا همه چیز طبق قول مسئولان باشد.

وی با اشاره صحبت‌های روز گذشته با رئیس کمیسیون فرهنگی عنوان کرد: از حرف‌های داورزنی که موضوع را سیاسی کرده بود، گلایه کردیم. من شخصاً مدالم را در گذشته به سردار سلیمانی تقدیم کردم و او هم به منزلم آمد. این نشان می‌دهد که ما ارزش فداکاری‌ها را به خوبی درک می‌کنیم، اما نباید ورزشکاران را جلوی نظام قرار بدهند تا به این روش حق‌مان را ندهند.

نصیری در پایان گفت: درخصوص پرداخت پاداش‌ها نامه‌ای با امضای شمار زیادی از ورزشکاران مدال‌آور به دفتر مقام معظم رهبری ارسال شد که در آن از صحبت‌های اخیر داورزنی هم گلایه کردیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید