تجهیز پلیس راه آهن کشور به فناوری‌های نوین

    کد خبر :545448

فرمانده پلیس راه آهن کشور از مجهز کردن این پلیس به فناوری‌های جدید، نصب و بازسازی دستگاه‌های” ایکس ری” و “گیت وی” در ورودی ایستگاه‌های مسافری، نصب دوربین‌های مداربسته برای افزایش پایش تصویری و .. خبر داد.

سرهنگ حشمت‌اله ملکی، با اشاره به اینکه امنیت مردم پایه یکی از جدی‌ترین رویکردهای پلیس راه آهن است، اظهار کرد: این رویکرد مبتنی بر تاکیدات سلسله مراتب فرماندهی در دستور کار این پلیس قرار دارد.

وی افزود: بر این اساس پلیس با تاکید بر “جامعه محوری” در تحقق این رویکرد گام‌های موثری برداشته که تبلور این مهم در همکاری و تعامل متقابل پلیس راه آهن و با مجموعه‌های مرتبط، در راستای برقراری نظم و امنیت مشاهده می‌شود.

فرمانده پلیس راه‌آهن کشور تصریح کرد: این پلیس برای برقراری نظم و امنیت مطلوب در سطح پایانه‌ها و خطوط ریلی راه آهن نیازمند بهره‌مندی از فناوری‌های نوین و تکنولوژی نسل جدید است. بنابراین مجهز کردن پلیس راه آهن به فناوری‌های جدید، نصب و بازسازی دستگاه های” ایکس ری” و “گیت وی” در ورودی ایستگاه های مسافری، نصب دوربین‌های مداربسته برای افزایش پایش تصویری و .. در دستور کار قرار دارد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ ملکی ادامه داد: اولویت این پلیس در برقراری نظم و امنیت بهره‌مندی از ظرفیت خود مسافران و ساکنین حاشیه خطوط ریلی در این مهم است و پلیس راه آهن رویکرد امنیت مردم پایه را در دستور کار دارد.

بنابر اعلام پایگاه خبری پلیس، وی در پایان خاطرنشان کرد: نیروهای پلیس سراسر کشور با سخت کوشی در کنار کارکنان راه آهن برای خدمت رسانی به مسافران و استفاده کنندگان از خطوط ریلی تلاش مضاعفی دارند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید