تذکر الویری درباره تدوین برنامه پنج ساله سوم شهر تهران

    کد خبر :545380

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران در خصوص عدم اجرای ماده ۹۴ مصوب برنامه پنج ساله سوم شهر تهران به شهردار تهران تذکر داد.

مرتضی الویری در صد و چهل و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکری گفت: من در خصوص ارائه برنامه ۵ ساله سوم شهر تهران توسط شهرداری تذکری دارم. سال گذشته بحث‌های زیادی در مورد این برنامه صورت گرفت و مقرر شد بخش باقی مانده برنامه تا پایان اردیبهشت ماه امسال به شورا ارائه شود.

وی افزود: مطابق ماده ۹۴ مصوبه برنامه پنج ساله سوم، شهرداری موظف بوده با توجه به سیاست‌های تعیین شده این برنامه را به شورای شهر تهران ارائه کند و در تدوین برنامه مواردی همچون شاخص‌های کمی مواد برنامه و هدف‌گذاری‌های پنج ساله شهر تهران را به همراه برنامه‌های راهبردی و تعیین موضوعات اولویت‌دار تا سطح عملیاتی در نظر بگیرد.

به گزارش ایسنا، وی تاکید کرد: شهرداری باید حداکثر تا پایان اردیبشهت سال جاری این برنامه را تهیه و برای تصویب به شورای شهر تهران ارسال کند. لذا لازم است که موضوع تذکر من در اجرای ماده ۸۱ قانون تشکیلات وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران به عنوان تذکر به شهردار ابلاغ و پاسخ کتبی به همراه مستندات مورد نیاز به شورا ارسال شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید