برند سازی برای موزه رقابت‌زاست

    کد خبر :545174

مدیر کل میراث فرهنگی استان تهران معتقد است: برندسازی برای موزه‌های استان تهران، مزیت رقابتی به دنبال دارد، چون با تعریف یک نقشه مناسب می‌توان نقشه راه درستی برای جذب گردشگر تبیین کرد.

پرهام جانفشان _مدیرکل اداره میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان تهران _ گفت: آثار منحصر به فرد موزه‌های تخصصی مانند موزه رضا عباسی در حوزه آثار خوشنویسی و نگارگری می‌توانند برند موزه‌های تهران برای جذب گردشگران داخلی و خارجی باشد.

وی در بازدید از موزه رضا عباسی با تاکید بر این‌که برندسازی برای موزه‌های استان تهران مزیت رقابتی ایجاد می‌کند، گفت: با تعریف یک برند مناسب برای موزه‌ها می‌توان چشم‌انداز و نقشه راهِ درستی در جذب حداکثری گردشگران تبیین و ترسیم کرد.

او به پویش شهروندی «تهران، موزه‌ای به وسعت یک شهر» که همزمان با روز جهانی موزه در تهران شکل گرفته، اشاره کرد و افزود: از نظر اساتید و افراد صاحب نظر در حوزه‌های میراث فرهنگی و برندسازی برای معرفی بهتر موزه‌ها می‌تواند استفاده شود.

وی از مدیریت موزه رضا عباسی خواست تا برای معرفی بهتر آثار خوشنویسی و نگارگری به نمایش گذاشته شده با معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد همکاری بیشتری داشته باشند.

پیش از این در آغاز هفته میراث فرهنگی، جانفشان از آغاز پویشی شهروندی با عنوان «تهران قدیم، موزه‌ای به وسعت یک شهر» خبر داده بود که “فرهنگ سازی و توجه بیشتر به محدوده بافت تاریخی تهران بیشتر شود.

برنامه‌های پویش شهروندی “تهران قدیم، موزه‌ای به وسعت یک شهر” در قالب مسابقه عکس موبایلی و دوربین‌های حرفه‌ای برگزار می‌شود.”

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید