نگاه ویژه محمد بنا و همکارانش به نتایج تورنمنت قزاقستان

  • ورزشی
  • شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۸ ۱۳:۳۸
    کد خبر :544895

نفرات منتخب کشتی فرنگی ایران در حالی در رقابت‌های بین المللی جام تورلیخانوف به میدان می‌روند که نتایج این پیکارها اهمیت فراوانی برای کادر فنی تیم ملی خواهد داشت.

پیکارهای بین المللی کشتی فرنگی جام تورلیخانوف در ۶ وزن المپیکی در روزهای ۴ و ۵ خردادماه در شهر آلماتی برگزار می‌شود که تیم ایران با ۱۱ فرنگی کار در این پیکارها حضور دارد.

محمد بنا و همکارانش در کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی هم با توجه به برنامه‌های مدون تا رقابتهای جهانی، تمامی کشتی‌های این تورنمنت بین المللی را با دقت زیر نظر خواهند داشت، چراکه مدعیان عنوان‌داری در این رقابتها حضور دارند.

حسام الدین جعفری سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی با تأیید این مطلب به مهر گفت: نفرات نامدار و بزرگی در ترکیب بسیاری از تیم‌های شرکت کننده حضور دارند که همین موضوع باعث بالا رفتن سطح کمی و کیفی این تورنمنت شده است. مطمئناً کادر فنی تیم ملی، دقت فراوانی به نتایج کشتی‌ها خواهد داشت چراکه ترکیب تیم اعزامی به رقابتهای جهانی در همین میادین بزرگ مشخص خواهد شد.

وی افزود: به همین دلیل کادر فنی اعزامی تیم ایران با حساسیت و دقت فراوان، عملکرد فرنگی کاران ایران در این تورنمنت را زیر نظر خواهد داشت. طبیعتاً همین موضوع اهمیت تورنمنت جام تورلیخانوف قزاقستان را برای کادر فنی تیم ملی و فرنگی‌کاران اعزامی، دوچندان کرده است.

ترکیب تیم منتخب کشتی فرنگی کشورمان در این مسابقات به شرح زیر است:

۶۰ کیلوگرم: علیرضا نجاتی

۶۷ کیلوگرم: محمدجواد رضایی

۷۷ کیلوگرم: پژمان پشتام و پیام بویری

۸۷ کیلوگرم: یوسف قادریان، رامین طاهری، مهدی فلاح و محمدهادی ساروی

۹۷ کیلوگرم: محمد یگانه- آرمان علیزاده

۱۳۰ کیلوگرم: شهاب قوره جیلی

سرمربی و سرپرست: محمد بنا

مربیان: ایرج اسفندیاری فر و رسول جزینی

رقابت‌های مقدماتی تا مشخص شدن نفرات راه یافته به دیدار فینال این مسابقات امروز شنبه و رقابت‌های شانس مجدد، رده‌بندی و فینال روز یکشنبه هفته آینده برگزار می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید