جدیدترین اخبار
4 خرداد 1398 ساعت 10:28 فرهنگی و هنری کد خبر :544678

پخش فشن‌شوی ویکتوریا سیکرت لغو شد

شوی ویکتوریا سیکرت که بزرگترین برنامه مد سال است دیگر از تلویزیون پخش نخواهد شد.

 فشن‌شوهای ویکتوریا سیکرت دیگر پخش تلویزیونی نخواهند داشت. این خبری بود که از روز جمعه مدیر عامل L Brands که شرکت مادر برند ویکتوریا سیکرت محسوب می‌شود به کارمندان خود اعلام کرد.

لس وکسنر بیان کرده که فکر نمی‌کند پخش فشن شو ویکتوریا سیکرت از تلویزیون دیگر با سیاست‌های تجاری این برند همخوانی داشته باشد و از سال ۲۰۱۹ میلادی به بعد این برند در نظر دارد تا روی محتواهای متفاوت‌تر و هیجان‌انگیزتر برای مشتریان هدف خود کار کند و به دنبال آن، طرفداران برند ویکتوریا سیکرت می‌توانند شاهد مراسم‌های شگفت‌انگیز از این برند از طریق رسانه‌های دیجیتال جهانی باشند.

بر اساس گزارش منودلیار، این تغییر در سیاست تجاری از سوی این برند منطقی به نظر می‌رسد چرا که از سال ۱۹۹۵ میلادی که ویکتوریا سیکرت اولین فشن‌شو خود را برگزار کرد تاکنون اتفاقات زیادی افتاده است برای مثال دیگر برند ویکتوریا سیکرت آن سهم بزرگ از بازار را در اختیار ندارد ولی با این حال ویکتوریا سیکرت رسم هر ساله خود یعنی برگزاری فشن شو مشهور خود و پخش ان از شبکه تلویزیونی را انجام می داد.

در سال‌های اخیر نگرانی‌های جهانی در مورد استانداردهای زیبایی برند ویکتوریا سیکرت که آن‌ها را به وسیله مدل‌ها و فرشتگان خود رواج می‌دهد، به طور قابل توجهی افزایش پیدا کرده است؛ معترضان به استانداردهایی که مدل‌ها و فرشتگان ویکتوریا سیکرت رعایت و به دیگر بانوان هم القا می‌کنند، می‌گویند که این برند از مدل های مختلف در فشن شو ها و تبلیغات گوناگون خود استفاده نمی‌کند و خود را به یک سری از مدل ها که با استانداردهای زیبایی این برند لباس زیر بانوان هماهنگی دارند به تکرار بهره می‌برد.

از طرفی برخی دیگر نیز ضعف برند ویکتوریا سیکرت را در عدم استفاده از مدل‌هایی می‌دانند که هر کدام آناتومی و فرم اندام متفاوت داشته باشد که گاهاً با اندام‌های ایده‌آل و فوق‌العاده زیبای فرشته‌های این برند فاصله زیادی دارند.همین مسئله موجب شده که حتی بعضی از مدل‌ها، ستاره‌ها و سلبریتی‌های معروف و مشهور هم فشن شو های این برند را تحریم کنند.

برند ویکتوریا سیکرت در زمینه فروش هم دچار افت قابل ملاحظه‌ای شده است به ویژه لاین مخصوص نوجوانان این برند یعنی PINK که بسیاری از مشتریان خود را از دست داده و به رقبای خود واگذار کرده است.

باید دید برند ویکتوریا سیکرت چه سیاست‌های جدیدی را برای بهبود وضعیت خود در نظر گرفته و این سیاست‌های جدید چقدر می‌تواند به این برند در برگشتن به جایگاه قبل خود کمک خواهد کرد.

رای دادن به این مطلب
Ad

Ad

روی خط خبر

  • محمد مهاجری: آقای رئیسی! بیعت تان را بردارید
  • لاریجانی: وعده رئیس جمهور فرانسه برای حفظ برجام محقق نشد
  • وزیر خارجه نروژ: نتیجه گیری درباره عامل حادثه نفتکش‌ها زود است
  • واکنش ژاپن به ماجرای نامه همراه آبه در دیدار با رهبر معظم انقلاب
  • عراقچی: خروج ایران از برجام در دستور کار قرار دارد
  • روحانی تاجیکستان را به مقصد کشورمان ترک کرد
  • عضو سابق سیا: روزهای حضور بولتون در دولت آمریکا به شماره افتاده است
  • جریمه ۳۰ هزار یورویی هنرپیشه ایتالیایی به خاطر تقلب برای حضور در مراسم شام با “پوتین” و “کوین کاسنر”
  • قیمت خودرو در بازار امروز ۹۸/۰۳/۲۵
  • ساناز کریمی درگذشت
  • ابتکار: ۴۱ درصد کارکنان دولت «بانوان» هستند
  • نیویورک تایمز: آمریکا حملات اخیر به نفتکش‌ها را «جنگ در سایه ایران» می‌داند
  • آمریکا برای سومین بار با صادرات انرژی ایران به عراق موافقت کرد
  • نتیجه «نشست‌های سه‌گانه مکه» علیه ایران چه بود؟
  • سخنگوی شورای نگهبان: انتخابات ریاست جمهوری ۸۸، انتخابات سالمی بود
  • توئیت عجیب احمدی نژاد برای قهرمانان بسکتبال NBA: اگر رئیس جمهور بودم همه شما را به ایران دعوت می‌کردم!
  • «فرانکو زفیرلی» درگذشت
  • جزئیاتی از دومین جشنواره مجسمه‌های برفی در توچال
  • عباس عبدی: صداوسیما بجای رسانه تبدیل به بوق شده است
  • راه اندازی سامانه کنترل سگ‌های بلاصاحب در تهران
  • یکی از نزدیکان مشاور احمدی نژاد: رد خودکشی داوری
  • کشتیرانی‌ها سفارش جدید در خلیج فارس را معلق کردند
  • پلوسی: کنگره جلوی فروش تسلیحات به عربستان سعودی را می‌گیرد
  • یمن: برد موشک‌های ما تا اسراییل می‌رسد
  • تالار وحدت باید از حصار خارج شود
  • پلیس ترکیه از امانتداری یک زوج ایرانی تشکر کرد
  • اولتیماتوم به سایت دیوار به خاطر آگهی ضداخلاقی
  • معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران منصوب شد
  • مدیراجرایی «جوایز امی» درگذشت
  • از رامبد جوان تا سعید معروف