جزئیات ثبت نام ازخیرین برای حمایت از ایتام و محسنین در شب‌های قدر

    کد خبر :544504

مدیرکل هماهنگی امور اجرایی مشارکت‌های کمیته امداد از ویژه برنامه امداد برای جذب و ثبت نام حامی برای ایتام و طرح محسنین در شب‌های قدر خبر داد.

سیداحسان گتمیریان  با اشاره به برنامه ریزی کمیته امداد در ایام باقیمانده از ماه مبارک رمضان برای جمع آوری کمک‌های مردمی و خیرین اظهار کرد: بر همین اساس از شب‌های قدر تعداد مراکز جمع اوری کمک‌ها و همچنین ثبت نام از خیرین برای حمایت از ایتام و طرح محسنین افزایش خواهد یافت.

وی تصریح کرد: در همین ارتباط و همزمان با برگزاری شب‌های قدر در مساجد و سایر مکان‌ها، چادرهای از سوی کمیته امداد در مجاورت این مکان‌ها برای ثبت نام از خیرین برای حمایت از ایتام برپا می‌شود.

مدیرکل هماهنگی امور اجرایی مشارکت‌های کمیته امداد ادامه داد: از ابتدای ماه مبارک رمضان تا پانزدهم رمضان، بیش از ۳۴ هزار حامی برای حمایت از ایتام و همچنین طرح محسنین ثبت نام کرده‌اند.

گتمیریان افزود: یکی دیگر از طرح‌های که در ماه مبارک رمضان اجرا شده است، طرح مفتاح الجنه است که در این طرح مسئولان استانی در هر استان و شهرستان با مدیرکل کمیته امداد آن استان در منزل مددجویان حاضر و در همان محل اقدام به رفع مشکل فرد مددجو می‌کنند که در همین بخش در این مدت به ۴ هزار و ۶۰۳ مورد به منزل مددجوی مراجعه شده است که ۳ هزار ۴۴۰ مورد رفع مشکل شده است.

وی تصریح کرد: طرح اطعام به نیازمندان یکی دیگر از طرح‌های است که در ماه رمضان به صورت ویژه اجرا شده است که در همین رابطه نیز ۳۶۳ میلیارد و ۶۱۳ میلیون ریال از سوی خیرین کمک شده است.

به گزارش مهر،مدیرکل هماهنگی امور اجرایی مشارکت‌های کمیته امداد در ارتباط با فرایند ثبت نام و حمایت از ایتام گفت: افراد و خیرین می‌توانند همزمان با شب‌های قدر با مراجعه به محل‌های درنظر گرفته شده برای حمایت از ایتام و طرح محسنین ثبت نام کنند و هر ماه مبلغ ۲۵۰ هزار تومان برای ایتام و ۱۱۳ هزار تومان برای محسنین پرداخت کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید