عرب: توپ وارد دروازه نمی‌شود ما باید پاسخگو باشیم

    کد خبر :544368

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: حتی وقتی توپی وارد دروازه نمی شود ما باید پاسخگو باشیم.

ایرج عرب درباره آخرین شرایط تیم فوتبال پرسپولیس و راه‌های درآمدزایی برای این باشگاه گفت: هر کدام از اعضای باشگاه وظایفی دارند. مسئولیت تمام اینها در نهایت با مدیرعامل است. مدیرعامل باید درباره بعضی مسائل فنی هم پاسخگو باشد. عدم رعایت این موضوع کارها را سخت و فشارها را مضاعف می‌کند.

وی افزود: خیلی جاها ما نباید جوابگو باشیم. مسئولیت اصلی با مدیرعامل است و ما هم این وظیفه را پذیرفته‌ایم. وقتی یک توپ هم وارد دروازه نمی‌شود مدیرعامل باید پاسخگو باشد.

مدیرعامل پرسپولیس تصریح کرد: بالغ بر ۵۰ جلسه اقتصادی برگزار کردیم. نوسان ارزی و مشکلات اقتصادی ما را با چالش مواجه کرده است. فصل گذشته هم فصل سختی بود.

عرب درباره بدهی ۱۲۰ میلیاردی گفت: بدهی مالیاتی بالای ۱۰۰ میلیارد است ولی بدهی‌های دیگر سر رسید شده است.

وی در خصوص مشکلات مالی تصریح کرد: برای یک هتل ۳۳۰ میلیون تومان اجراییه داشتیم که لوگوی پرسپولیس را دارند توقیف می‌کنند. اگر لوگو توقیف شود دیگر اسپانسرها به ما کمک نمی‌کنند. یکسری بدهی‌ها از جاهایی می‌رسد که غیر قابل پیش بینی است.

مدیرعامل پرسپولیس ادامه داد: مدتی پیش ۶۰ هزار دلار حکم اجرایی برای سال ۹۰ یا ۹۱ بود. آقایی آن موقع به تیم کمک کرده بود. امروز ما میراث دار آن هستیم. این مبلغ امروز می‌شود ۹۰۰ میلیون تومان.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید