تمهیدات آتش نشانی تهران در شب‌های قدر

    کد خبر :544040

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران ضمن اعلام تمهیدات آتش‌نشانی تهران به مناسبت شب‌های قدر از مسئولان مراکز تجمعی درخواست کرد تا به ایمنی این مراکز توجه کنند.

سید جلال ملکی  اظهار کرد: در شب‌های قدر بسیاری از هموطنان در سراسر کشور با مراجعه به اماکن مذهبی و تجمعی تا ساعات میانی بامداد به راز و نیاز خواهند پرداخت. در همین راستا سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران همچون سنوات گذشته تمام تلاش و توان خود را در راستای تامین ایمنی هموطنان به کار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: سازمان آتش نشانی در هر سه شب قدر علاوه بر آماده‌باش کامل تمام ایستگاه‌ها با استفاده از ۵٣ دستگاه خودروی سنگین، ١٩ دستگاه خودروی سبک، ٢۶ دستگاه موتورسیکلت و یک گروه پیاده در ٩٩ نقطه مستقر خواهد شد. در این استقرارها ٢۵١ نفر آتش نشان از ساعتی قبل از آغاز مراسم در اماکن تجمعی، مساجد، شبستان‌ها و… تا پایان مراسم و عادی شدن تردد در سطح شهر حضور خواهند داشت.

به گزارش ایسنا،سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران همچنین گفت: مدیران ارشد سازمان ضمن گشت‌زنی وضعیت ایمنی نقاط استقراری را نیز کنترل خواهند کرد.

وی در پایان از هیات امنای اماکن تجمعی درخواست کرد که بر ایمنی این مراکز نظارت دقیق داشته باشند، خاموش کننده‌های آتش خود را شارژ کنند و در دسترس قرار دهند و در صورت وقوع هرگونه حادثه مراتب آن را به سامانه ١٢۵ سازمان آتش‌نشانی اطلاع‌رسانی کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید