تجهیزات نظامی آمریکا در اقیانوس هند ابزارهای چشم پرکن مادی هستند

  • سیاسی
  • پنجشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۸ ۱۵:۱۹
    کد خبر :544035

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به استقرار تجهیزات نظامی آمریکا در شمال اقیانوس هند، گفت: همه این تجهیزات مختلف، ابزارهای چشم پر کن مادی هستند.

امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش در محفل انس با قرآن کریم در ناوگان شمال که در شهر انزلی برگزار شد گفت: با نگاهی به فضای پیچیده امنیتی امروز می‌بینیم در روزهایی که دشمن با تمامی ابزارهای مادی خود در اطراف مرزهای جمهوری اسلامی صف کشیده، رهبر معظم انقلاب با قاطعیت می‌فرمایند جنگ نمی‌شود.

وی افزود: این امر بیانگر اشراف رهبری به میزان بازدارندگی جمهوری اسلامی در برابر دشمنان است که در پیشانی این بازدارندگی، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی قرار گرفته‌اند.

به گزارش مهر،امیر دریادار خانزادی در ادامه تصریح کرد: آنچه که به عنوان بازدارندگی باید در میدان عمل در دریا و در برابر گسترش دشمنان، قدرتمندانه به نمایش گذاشته شود، حفظ آمادگی بیش از پیش نیروی دریایی راهبردی ارتش و نمایش قدرت جمهوری اسلامی ایران در عرصه دریا است که ناوگان جنوب به خوبی این وظیفه را اجرا می‌کند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به استقرار تجهیزات نظامی دشمنان در شمال اقیانوس هند تاکید کرد: همه این تجهیزات مختلف، ابزارهای چشم پر کن مادی هستند که دشمنان با به نمایش درآوردن آنها، سعی در ایجاد رعب و وحشت دارند.

وی به ابلاغ بیانیه گام دوم انقلاب از سوی مقام معظم رهبری اشاره و اضافه کرد: ایجاد تمدن اسلامی مهمترین موضوع گام دوم انقلاب است که به تاکید رهبری باید به دست جوانان این مرز و بوم تحقق یافته و این امر بیانگر ایجاد فضای اعتماد به جوانان برای تحقق این گام است.

امیر دریادار خانزادی با بیان اینکه نیروی دریایی ارتش امروز جوان‌ترین نیرو در مجموعه نیروهای مسلح است، افزود: کارکنان جوان نیروی دریایی باید قدر این لباس را بدانند چون تکلیف بزرگی را در گام دوم انقلاب برعهده گرفته اند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش به اهمیت حضور در مجالس انس با قرآن اشاره و تصریح کرد: انس با قرآن کریم باید در رفتار، گفتار و کردار ما تأثیر گذار بوده و انتظار است.

دریادار خانزادی با تاکید بر ضرورت عمل به آموزه‌های قران گفت: جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک نظام الگو در منطقه و مجموع نیروهای مسلح نیز به عنوان نیروهای این نظام الگو، باید با رفتار، کردار و گفتاری متأثر از آموزه‌های دینی داشته و طلایه دار نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه دریا و مظهر اقتدار باشند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید