فرمانده ناجا: دیدار با خانواده‌ شهدا برای فرماندهان روحیه آفرین است

    کد خبر :54360

فرمانده ناجا با بیان اینکه دیدار با خانواده های شهدا برای فرماندهان روحیه آفرین است، گفت: شهدا با جانفشانی و رشادتهای خود بیشترین خدمت را به کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده‌اند.

به گزارش ایسنا، سردار حسین اشتری در دیدار با خانواده‌های شهدای مرزبانی و انتظامی که در محل ستاد فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: یکی از اهداف سفر به کرمانشاه دیدار با خانواده شهدا بود که به لطف خدا انجام شد.

وی افزود: در این سفر با جمعی از خانواده های شهدایی که در عملیات های انتظامی و مرزبانی به شهادت رسیده و یا در دوران دفاع مقدس جان خود را برای دفاع از کشور اهدا کرده بودند، دیدار و گفت و گو کردیم.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به جایگاه والای خانواده های شهدا عنوان کرد: هدف ما از دیدار با خانواده های شهدا ارج نهادن به ایثارگری های آنان و فرزندانشان است.

اشتری افزود: مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا مداوم بر حمایت از خانواده های شهدا تاکید دارند و فرماندهان نیز موظفند به صورت مستمر با آنان دیدار کنند.

وی توضیح داد: دیدار با خانواده های شهدا برای فرماندهان ایجاد روحیه می کند و آنان را برای ارائه اقدامات بهتر آماده می‌کند.

فرمانده ناجا اظهار کرد: زمانی که با سرنوشت شهدا آشنا می شویم می فهمیم که آنان با تمام وجود برای انقلاب و کشور جانفشانی کرده‌اند و این موضوع باعث می‌شود که ما با تمام قوا برای خدمت به مردم تلاش کنیم.

اشتری افزود: خانواده معظم شهدا نیز روحیه بالایی دارند و ما نیز از رهنمودهای آنان استفاده می کنیم.

وی تاکید کرد: هر کدام از شهدا با نثار خون خود بالاترین خدمت را به کشور و انقلاب کرده اند، از این رو امیدواریم بتوانیم زحمات خانواده‌های آنان را جبران کنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید