تأخیر ۱۱ساعته پرواز تهران-نجف‌ و سرگردانی مسافران در فرودگاه امام

پرواز امروز تهران – نجف به شماره ۴۸۰۳ که قرار بود ساعت ۱۰:۴۵ امروز انجام شود به دلیل مشکل فنی هواپیما مقرر شده است در ساعت ۲۲ امشب انجام شود.

یکی از مسافران پرواز تهران – نجف معراج امروز در این باره گفت: از ساعت 8 صبح در فرودگاه حضور داریم تا با پرواز ساعت 10:45 به نجف اعزام شویم اما پس از مدتی به ما اعلام شد که این پرواز ساعت 16 امروز انجام می‌شود.

وی بیان کرد: در این مدت مسافران در فرودگاه ماندند البته پذیرایی ناهار از آنها انجام شد اما بلاتکلیف هستند.

وی ابراز کرد: به تازگی به ما اعلام کردند این پرواز ساعت 22 امشب برقرار می‌شود؛ این در حالی است که تعدادی از مسافران در نجف هتل رزرو کردند و باید هزینه هتل را هم بپردازند.

بنابراین گزارش، پیگیری‌ها از دفتر این شرکت هواپیمایی در فرودگاه امام به نتیجه نرسید اما مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری نبود هواپیمای جایگزین را یکی از دلایل بروز این مشکلات عنوان کرد و گفت: پرواز امروز نجف – مشهد این شرکت هواپیمایی هم به دلیل مشکل فنی هواپیما با تأخیر انجام شد اما هواپیمای جایگزین از سوی ایرلاین مذکور به نجف اعزام شد تا مسافران نجف را به مشهد منتقل کند.

رضا جعفرزاده بیان کرد: همچنین تعدادی از مسافران هم در فرودگاه مشهد منتظر بودند که‌ پذیرایی از آنها انجام شده است.

وی ادامه داد: شرکت هواپیمای معراج برای مسافرانی که در نجف مانده بودند اقامت در هتل در نظر گرفت ضمن آنکه اعلام کرده بابت تأخیرات به مسافران منتظر در مشهد جریمه پرداخت می‌کند.

جعفرزاده گفت: از شرکت‌های هواپیمایی که در صورت بروز تأخیرات طبق آیین‌نامه حقوق مسافر عمل می‌کنند قدردانی می‌کنیم ضمن آنکه نظارت جدی بر عملکرد شرکت‌های هواپیمایی در رعایت این آیین‌نامه وجود دارد.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید