جوابیه تعاونی اعتبار کارکنان گروه صنعتی ایران خودرو به خبر بازتاب

  • آرشیو
  • سه شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۵:۵۸
    کد خبر :543499

پیرو انتشار خبری در بازتاب با عنوان “مدیر ۵ شغله ایران خودرو را بشناسید“؛ روابط عمومی تعاونی اعتبار کارکنان گروه صنعتی ایران جوابیه ای به شرح ذیل ارسال کرد :

مدیر مسئول محترم سایت « بازتاب »
با سلام
پیرو درج مطلبی تحت عنوان « مدیر 5 شغله ی ایران خودرو را بشناسید»، به استحضار می رساند که متاسفانه اطلاعات مندرج در این خبر سراسر نادرست و نیازمند پاره یی توضیحات است :
1-درج خبر انتصاب ها و یا تصویر روزنامه های رسمی، مبنی بر انتصاب جناب آقای حسین زاده به سمت های یاد شده ، بدون خبر و تصویر متن استعفاهای ایشان، به دور از اصول و موازین حرفه رسانه یی و خبرنگاری است . به تبعیت از نام ورزشی آن سایت محترم و با الهام از دنیای فوتبال می توان این گونه مثال زد که یک بازیکن همزمان نمی تواند در چند تیم بازی کند و عضویت رسمی داشته باشد، اگر چه در کارنامه اش نام چند تیم دیده شود.
2-جناب آقای حسین زاده پس از ابلاغ الزامات قانونی از تمامی سمت های ادعایی استعفا داده و کناره گیری کرده بودند.
3-تصدی ایشان در شرکت های مزبور با عنوان “عضو غیر موظف” و بدون حقوق دریافتی بوده است .
4-متن استعفا نامه ها و مدارک مربوطه موجود است و چنانچه بازتاب واقعیت برای آن سایت محترم، اهمیت دارد، تقدیم خواهد شد.
5-در بحبوحه تحریم ها وشرایط دشوار اقتصادی، لزوم همبستگی هرچه بیشتر دولت و مردم و البته ضرورت هرچه بیشتر آرامش افکار عمومی، انعکاس اخبار و مطالب بی پایه و کاملا به دور از اخلاق و روش ها ی حرفه یی، باعث تاسف و البته تعجب است چرا که بخشی از حقیقت را منعکس ساخته اید اما به بخشی دیگر که استعفا و کنـاره گیری ایشان از مشاغـل یاد شده بدون هیچ گونه منفعتی بوده، اشاره یی نکرده اید.
6-در مجموع می توان به قطعیت نتیجه گرفت که ابدا بحث چند شغله بودن و دریافت حقوق و انتفاع ایشان به هر شکل دیگری در این مورد، مصداق ندارد. نیز چنانچه همکاران محترمتان “وقت و انگیزه ی پرداختن به حقایق” – و نه شایعات – را داشته باشند، آماده ایم اطلاعات تکمیلی را در اختیار بگذاریم.
بدیهی است که شرکت تعاونی اعتبار کارکنان گروه صنعتی ایران خودرو حق هرگونه پیگیری را برای خود محفوظ می داند.

باتشکر
روابط عمومی تعاونی اعتبار
کارکنان گروه صنعتی ایران خودرو

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید