معاون عمرانی استانداری تهران تاکید کرد

لزوم ارسال لیست نقاط حادثه‌خیز در شرق و غرب استان تهران از سوی پلیس راهور

    کد خبر :543444

معاون عمرانی استانداری تهران بر لزوم ارسال لیست نقاط حادثه خیز در شرق و غرب استان تهران از سوی پلیس راهور به استانداری تهران تاکید کرد.

محمد تقی زاده در جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان تهران با اشاره به دستور وزیر کشور برای کاهش 10 درصدی تصادفات جاده‌ای در کشور و استان تهران به صورت سالانه گفت: باید براساس این دستور وزیر کشور بتوانیم سالیانه با اتخاذ تدابیر ایمنی 10 درصد از تصادفات جاده‌ای در استان تهران را کاهش دهیم قطعاً برای رفع معضل ترافیک نیازمند ریشه یابی دلایل وقوع تصادفات هستیم.

وی افزود: بیشترین تصادفات در ۳۰ کیلومتری شهرها رخ می‌دهد از این رو لازم است که ریشه یابی دقیقی در خصوص این اتفاق داشته باشیم. باید لیست نقاط حادثه خیر در ورودی استان تهران به ویژه در شرق و غرب استان تهران احصا شود و این کار باید از سوی پلیس راهور به طور منظم و به روز انجام و به استانداری تهران نیز ارسال شود.

وی ادامه داد: علیرغم مزایایی که با ایجاد محدودیت سرعت در آزاد راه‌ها اعمال می‌شود اما نباید از این موضوع غافل شویم که کندی سرعت در بزرگراه‌ها نیز خود یکی از عوامل تصادفات جاده‌ای محسوب می‌شود.

به گزارش ایسنا، تقی زاده تاکید کرد: برای کاهش آمار تصادفات منجر به فوت در شهر تهران بی شک نیازمند فرهنگ سازی و اطلاع رسانی دقیق در این حوزه هستیم. باید برنامه‌ای توسط دستگاه‌ها ارائه شود تا در یک بازده زمانی یک ساله نسبت به کاهش تصادفات گام‌های مؤثری برداریم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید