مدیرکل دفتر قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش:

مهم ترین پیام مسابقات بین المللی قرآن دانش‌آموزان همدلی است

    کد خبر :543347

مدیرکل دفتر قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش مهم‌ترین پیام مسابقات بین المللی قرآن دانش‌آموزان را همدلی و اتحاد بین دانش‌آموزان جهان اسلام، ترویج موضوع یک کتاب یک امت دانست.

محمدرضا مسیب‌زاده در مراسم تجلیل از عوامل اجرایی ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن‌کریم دانش‌آموزان جهان اسلام که صبح امروز در ساختمان مرکزی وزارت آموزش و پرورش برگزار شد گفت: ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در حالی رقم خورد که پس از وقفه ۲۰ ساله از سال ۹۵ پنجمین دوره آن برگزار شد.

وی ادامه داد: خدا را شاکریم که توانستیم مسیر مسابقات قرآن کریم را ادامه دهیم و این زنجیر را قطع نکنیم. امیدوارم بتوانیم در ادامه مسیر این مسابقات را به‌صورت دوسالانه برگزار کنیم.

مسیب‌زاده افزود: علی‌رغم هجمه‌های وارده به کشور تعداد شرکت‌کنندگان امسال در مسابقات قرآن‌کریم بیش از تعداد سال‌های گذشته بود که این موضوع نشان داد کشور ایران فعالیتی پویا و اثرگذار در زمینه قرآنی در سطح جهان دارد.

مدیرکل دفتر قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش مهم‌ترین پیام مسابقات امسال را همدلی و اتحاد بین دانش‌آموزان جهان اسلام، ترویج موضوع یک کتاب یک امت و جهانی شدن پیام و برگزاری اردوی کشوری با بازدید ۱۰ هزار دانش‌آموز دانست.

وی افزود: دانش‌آموزان در کنار ۷.۵ میلیون دانش‌آموز که در دوره مقدماتی این مسابقات شرکت کردند، پیام بهره‌وری و صرفه‌جویی را در این دوره از مسابقات به همراه داشتند.

به گزارش مهر، مسیب‌زاده در پایان از همکاران و دست‌اندرکارانی که در برگزاری این دوره از مسابقات شرکت داشتند، تشکر کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید