تقدیر”بطحائی” از درخشش تیم دو و میدانی دانش‌آموزی در مسابقات جهانی کرواسی

    کد خبر :543141

وزیرآموزش‌وپرورش در پیامی از درخشش تیم ملی دو و میدانی دانش‌آموزی از افتخارآفرینی آنان در عرصه مسابقات جهانی کرواسی تقدیر کرد.

به مناسبت درخشش تیم ملی دو و میدانی دانش آموزان کشور در رقابت‌های جهانی کرواسی، سید محمد بطحایی طی پیامی ضمن تبریک کسب موفقیت این تیم از زحمات دانش آموزان و دست‌اندرکاران ورزش دانش‌آموزی تقدیر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

«به نام خداوند بخشنده و مهربان

با یاری خداوند متعال و با اهتمام دانش‌آموزان قهرمان در عرصه‌ی دو و میدانی‌، شاهد کسب عناوین و افتخارات شایسته‌ی تیم دو و میدانی دانش‌آموزی در بخش دختران و پسران در آوردگاه جهانی کرواسی هستیم. ضمن عرض تبریک به مناسبت این افتخارآفرینی‌های ارزشمند به‌ویژه کسب اولین مدال جهانی در رقابت‌های دو و میدانی دخترانبه ملت شریف ایران، مربیان و معلمان، از تلاش‌ و اهتمام دانش‌آموزان قهرمان و مجموعه‌ی دست‌اندرکاران ورزش دانش‌آموزی به‌ویژه معلمان تربیت‌بدنی و مربیان پرتلاش تیم دو و میدانی دانش‌آموزی تشکر و قدردانیمی‌نمایم.

امید است با استعانت از الطاف خداوند منّان، بار دیگر شاهد پیروزی و سربلندی دانش‌آموزان که سرمایه‌ها و آینده‌سازان ایران اسلامی هستند در عرصه‌های آسیایی و جهانی باشیم».

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید