هم‌اندیشی سازمان تعزیرات و نیروی انتظامی در مشهد

    کد خبر :54294

نشست هم اندیشی سازمان تعزیرات حکومتی و نیروی انتظامی با حضور مهدی امیری اصفهانی معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی و سردار مقیمی رئیس پلیس آگاهی ناجا به میزبانی سازمان تعزیرات برگزار شد.

به گزارش ایسنا، نشست هم اندیشی سازمان تعزیرات حکومتی و نیروی انتظامی با حضور مهدی امیری اصفهانی معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی و سردار مقیمی رئیس پلیس آگاهی ناجا در سالن جلسات سازمان قضائی نیروهای مسلح به منظور تبیین افزایش اقدامات مشترک و همچنین تعامل، همکاری و همدلی مضاعف برگزار شد.

مهدی امیری اصفهانی گفت: مسیر رسیدگی قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز یک مسیر کوتاه و قاطع است و با این وجود اگر در رسیدگی های ما حقی تضییع شود، مسئولیت آن با ما است و یک بخش موثر در این مورد اقداماتی است که ضابطین و کاشفین دارند.

معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی با اشاره به این‌که «سرمایه گذاری برای رشد و ترقی ضابطین و کاشفین در واقع سرمایه گذاری برای احقاق حقوق مردم است»، گفت: با توجه به این‌که نیروی انتظامی یکی از وظایفش کشف قاچاق است و با توجه به کمبود نیروی انسانی و گستره کاری و در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) باید به دنیال برخورد با منشا تخلفات باشیم.

وی با تاکید بر لزوم رعایت احکام قانونی تصریح کرد:‌رسیدگی باید توامان با کشف باشد و در کنار کشفیات بزرگ باید آرای متقن و رسیدگی قاطع داشته باشیم تا بتوانیم با پدیده شوم قاچاق مبارزه کنیم.

وی با اشاره به آثار مخرب قاچاق بر جامعه، ابراز امیدواری کرد که در آینده نزدیک شاهد کشف قاچاق های دانه درشت باشیم و روند گسترده کالای قاچاق را کنترل کنیم.

همچنین سردار مقیمی در این جلسه بر ضرورت استفاده از اطلاعات روز در کشف و رسیدگی به پرونده ها تاکید کرد و گفت: تعامل و ارتباط دوسویه سازمان تعزیرات حکومتی و نیروی انتظامی ضروری است چراکه سودجویی قاچاقچیان را از بین می برد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید