کابینه دولت دوازدهم مسائل معیشتی و اقتصادی را در دستور کار قرار دهد

    کد خبر :54288

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: کابینه دولت دوازدهم می‌بایست با نگاه به ظرفیت‌های داخل کشور به صورت جدی مسائل معیشتی و اقتصادی به ویژه اقتصاد مقاومتی را در دستور کار قرار دهد.

حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر در گفت‌وگو با ایسنا، درمورد کابینه دولت آینده اظهار داشت: کابینه دولت بعدی باید جوان‌تر و باانگیزه‌تر باشد تا بتوانند همانند برخی وزرا مسائل و مشکلات را حل و فصل کنند.

وی تصریح کرد: یکی از مشکلات کابینه دولت یازدهم عدم پرداختن به اولویت‌های کشور مانند مسائل اقتصادی بود، امروز با توجه به مهم‌ترین مشکلات کشور که در حوزه اقتصادی هستند کمتر توانسته‌ایم مشکلات را حل کنیم.

وی اظهار داشت: همچنین در حوزه امور بین الملل و دیپلماسی خارجی بعضا استراتژی‌هایی اجرا شد که نتوانست کارآمد باشد و مشکلات را برطرف کند و امروز مشکلات کشور در سطحی که انتظار بود برطرف نشده است.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس درمورد وزارتخانه‌هایی که نیاز به تغییر دارند، ابراز عقیده کرد: وزارتخانه‌هایی که با مسائل اقتصادی کشور مرتبط هستند، همانند وزارت نفت، اقتصاد و صنعت، معدن و تجارت نیاز به توجه ویژه‌ای دارند؛ چراکه کار ویژه‌ای در این عرصه در دولت یازدهم انجام نشد.

وی افزود: همچنین دولت یازدهم در حوزه زنان و جوانان نتوانست قدمی بردارد و اقدام مناسبی برای حوزه های خانواده و جوانان که از مسائل بر زمین مانده بودند، انجام نشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید