اعلام بیشترین سرقت‌های تهران

  • اجتماعی
  • دوشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۳:۱۰
    کد خبر :541807

فرمانده انتظامی تهران بزرگ بیشترین سرقت‌های تهران را تشریح کرد.

سردار حسین رحیمی در نشست قرارگاه مبارزه با سرقت تهران بزرگ که پیش از ظهر امروز با حضور جانشین فرمانده ناجا برگزار شد درباره وضعیت کشف جرم سرقت در تهران، گفت: کشف سرقت در تهران در سال گذشته حدودا ۱۷ درصد افزایش داشت و در وقوع جرم جزو استانهای آخر بودیم.

رئیس پلیس تهران بزرگ افزود: در ۵۸ روز نخست امسال نیز در وقوع جرایم رتبه ۳۲ در کشور، در کشف جرم ۱۳ درصد افزایش کشف جرم و در دستگیری سارقان ۱۶ درصد افزایش دستگیری داشتیم.

وی با بیان در سال ۹۸ طرحهای کاشف و رعد توسط پلیس آگاهی و پیشگیری با قدرت ادامه دارد، گفت: گشت‌های ویژه ضربت پلیس آگاهی در تهران تقویت می‌شود و تقویت بخش اطلاعات جنایی، بهره‌گیری از ظرفیت پلیس پیشگیری و یگان امداد و استفاده از ظرفیت نگهبانهای محله و ساختمانها از جمله برنامه‌های سال ۹۸ است.

به گفته رحیمی، امسال پایتخت از معتادان متجاهر پاکسازی خواهد شد و تاکنون بالغ بر ۱۰ هزار معتاد نیز در تهران در مراکز نگهداری معتادان نگهداری می‌شود.

رحیمی با تاکید بر اینکه الزام مراکز تجاری به اصول ایمنی تاثیر زیادی در کاهش سرقت و پیشگیری از آن دارد، گفت: فعال کردن پارکبان‌ها زیر نظر شرکت انتظام نیز از جمله برنامه‌های پلیس در سال ۹۸ است، البته درحال حاضر فعالیت پارکبان‌ها وجاهت قانونی ندارد و برای فعالیت باید زیر نظر شرکت انتظام برود.

به گزارش ایسنا، رئیس پلیس تهران بزرگ درباره بیشترین رقم سرقت در تهران نیز گفت: بیشترین رقم مربوط به لوازم داخل خودرو است و پس از آن کیف‌قاپی و جیب‌بری قرار دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید