حسین‌خانی: کشتی از بلاتکلیفی ضرر می‌کند/ باروس همچنان کشتی می‌گیرد

  • ورزشی
  • دوشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۰:۵۳
    کد خبر :541638

دارنده مدال برنز کشتی آزاد جهان در سال ۲۰۱۶ گفت: در شرایطی که همه تیم‌ها و رقبای ما دارند خودشان را برای جهانی و گرفتن سهمیه المپیک آماده می‌کنند این بلاتکلیفی برای کشتی ما اصلا خوب نیست.

مصطفی حسین‌خانی در مورد وضعیت جسمانی‌اش اظهار داشت: اردوهای خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم. من در تمامی اردوهای بعد از جهانی، غیر از یکی از آنها حضور داشتم.

وی در مورد اینکه قرار است در چه تورنمنتی حضور پیدا کند، تاکید کرد: در ساساری قرار نیست کشتی بگیرم و فکر کنم باید به جام یاشاردوغو بروم. تمرینات خوبی را سپری کردم و امیدوارم بتوانم در ترکیه خوب کشتی بگیرم.

حسین‌خانی در خصوص اظهارنظر اخیر حریف آمریکایی‌اش در مورد حضور در MMA گفت: جردن باروس نگفت که می‌خواهد کشتی را کنار بگذارد و MMA کار کند، بلکه گفت این رشته را دوست دارد. او همچنان کشتی خواهد گرفت.

به گزارش تسنیم ،دارنده مدال برنز جهاد در سال 2016 با اشاره به وضعیت فعلی فدراسیون کشتی خاطرنشان کرد: این بلاتکلیفی قطعا به کشتی آسیب می‌زند. از مربی گرفته تا کشتی‌گیر و خود فدراسیون، همه ضرر می‌کنند. کشتی همه مثل یک سازمان است که همه چیز در آن زنجیره‌وار به هم متصل هستند. هیچ‌کسی امروز نمی‌‌داند چه برنامه‌ای هست و چه کسی طرف حساب اهالی کشتی است. به نظر من این وضعیت اصلا خوب نیست، آن هم در شرایطی که همه تیم‌ها و رقبای ما دارند خودشان را برای جهانی و گرفتن سهمیه المپیک آماده می‌کنند. امیدوارم هر چه زودتر تکلیف کشتی مشخص شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید