اسپالتی: سرنوشت‌مان در دستان خودمان است/ بازی با امپولی حکم مرگ و زندگی را دارد

  • ورزشی
  • دوشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۰:۲۳
    کد خبر :541593

لوچانو اسپالتی، سرمربی تیم فوتبال اینتر در پی شکست تیمش مقابل ناپولی گفت که هنوز سرنوشت نراتزوری دست خودش است.

لوچانو اسپالتی در پی شکست تحقیرآمیز 4 بر یک شب گذشته (یکشنبه) شاگردانش در خانه ناپولی در هفته سی‌وهفتم سری A ایتالیا در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» گفت: ما بازی را خوب شروع کردیم، سپس در بازیسازی از خط دفاعی مرتکب اشتباهات فنی شدیم و همین منجر به باز شدن دروازه‌مان شد. از همان لحظه نتوانستیم خوب پاسکاری کنیم و با توجه به اینکه از سوی بازیکنان ناپولی تحت‌فشار بودیم، نتوانستیم فضای لازم برای دادن پاس را پیدا کنیم. شکست مقابل ناپولی می‌تواند رخ دهد، اما نه به این شکل. بازی آخرمان با امپولی هم حکم فینال را دارد و نباید مرتکب اشتباه شویم.

وی افزود: ما در هفته‌های اخیر چندین عملکرد خوب از خود ارائه کردیم. نتایج هم همیشه چیزی نبوده که ما شایسته‌اش بودیم. در این بازی هم سعی کردیم کاری متفاوت با قرار دادن دو مهاجم در ترکیب‌مان انجام دهیم اما ناپولی هم خصوصیات مشابهی نسبت به ما داشت و ما نتوانستیم کاری زیادی انجام دهیم. بازیکنان ناپولی توپ را در نقاط مختلف زمین به حرکت در آوردند و همین باعث شد تا ما در زمین دوندگی بیشتری داشته باشیم.

سرمربی اینتر تصریح کرد: من پیش از این هم چنین شرایطی را تجربه کرده‌ام. باید ذهن خود را از هر چیزی پاک کنیم و وضعیت کنونی را به درستی ارزیابی کنیم. تیم عملکرد بدی در این دیدار داشت و بازیکنان ناراحت بودند. با این وجود ما هنوز سرنوشت‌مان – بابت کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا – در دستان خودمان است و نیاز به پیروزی در بازی پایانی‌مان داریم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید