رقم پیشنهادی پدیده، گل‌محمدی را از سرمربیگری امید منصرف می‌کند؟

  • ورزشی
  • دوشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۹:۵۱
    کد خبر :541539

رقم پیشنهادی فدراسیون برای سرمربیگری تیم امید به یحیی به مراتب پایین‌تر از پولی است که پدیده در صورت تمدید با این مربی پرداخت خواهد کرد.

بدون هیچ تردیدی درحال حاضر یحیی گل‌محمدی موفق‌ترین مربی ایرانی شاغل در فوتبال کشور است که در سال‌های اخیر تیم‌های او هم فوتبال خوبی را به نمایش گذاشته‌اند و هم نتایج خوبی گرفته‌اند.

پدیده مشهد شگفتی‌ساز لیگ هجدهم که تا هفته‌های آخر شانس قهرمانی در لیگ را داشت، در نهایت با شایستگی توانست سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را بگیرد.

تمام این موفقیت‌ها باعث شده که گل‌محمدی پیشنهاد‌های قابل توجهی از چند تیم باشگاهی صاحب‌نام و البته فدراسیون فوتبال برای عقد قرارداد جدید دریافت کند.

مهمترین خبر درباره آینده کاری او هم مربوط به سرمربیگری‌اش در تیم امید می‌شود که از دوهفته قبل بر سر زبان‌ها افتاد تا این‌که مهدی تاج اخیرا در یک برنامه تلویزیونی به صراحت اعلام کرد به توافقات نسبی با گل‌محمدی برای هدایت تیم امید رسیده‌اند.

رئیس فدراسیون در شرایطی این صحبت‌ها را مطرح کرد که فرهاد حمیداوری مالک باشگاه پدیده شهر خودرو به دنبال ادامه همکاری با گل‌محمدی و بستن یک تیم قدرتمند برای لیگ نوزدهم است.

مالک پدیده حتی به عوامل باشگاه و بازیکنان تیم هم به صورت رسمی اعلام کرده بود که برای تمدید قرارداد دوساله با یحیی با او توافق کرده است و قرارداد جدید به زودی امضا خواهد شد. درچنین شرایطی یحیی از مسئولان پدیده وقت بیشتری خواست تا حالا همه سوال کنند که چرا رئیس فدراسیون و مالک پدیده اعلام کرده‌اند با یحیی برای همکاری با توجه به جلسه‌ای که داشتند، به توافق رسیده‌اند؟ یعنی گل‌محمدی با هر دونفر توافق کرده است؟

آیا یحیی با سایر تیم‌هایی که خواهان به خدمت‌گرفتن او هستند، هم توافق کرده است؟ نکته بسیار مهم اینجاست که رقم پیشنهادی فدراسیون برای سرمربیگری تیم امید به یحیی به مراتب پایین‌تر از پولی است که پدیده در صورت تمدید با این مربی پرداخت خواهد کرد. یحیی درصورت تمدید با پدیده حتی می‌تواند به یکی از گران‌ترین مربیان فوتبال ایران تبدیل شود.

به گزارش شریان نیوز،بد نیست بدانید فوتبالدوستان فعال در شبکه‌های اجتماعی هم از حضور گل‌محمدی در کادر فنی تیم‌ملی امید استقبال نکرده‌اند و قبول پیشنهاد تاج را یک اشتباه بزرگ از سوی یحیی می‌بینند.

پس باید صبر کرد و دید یحیی درنهایت برای امضای قرارداد به دفتر مهدی تاج می‌رود یا مالک باشگاه پدیده؟ شاید هم یک تیم متمول دیگر در لیگ به سراغ او بیاید. گل‌محمدی فعلا فقط از هـــمه وقـــت بیشتر خــــــــواسته است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید