تغییرات مدیریتی در وزارت ارتباطات انجام شد

    کد خبر :541312

با معرفی و احکام جداگانه ای از سوی وزیر ارتباطات، تغییرات مدیریتی در سطح این وزارتخانه انجام شد.

به گزارش بازتاب به نقل از وزارت ارتباطات، با معرفی و صدور احکام جداگانه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، دبیر شورای اجرایی فناوری اطلاعات، رئیس جدید پژوهشگاه فناوری اطلاعات (مرکز تحقیقات مخابرات)، مدیرعامل جدید شرکت ارتباطات زیرساخت و عضو جدید هیئت عامل سازمان فناوری اطلاعات و رئیس دانشکده پست و مخابرات منصوب شدند.

بر این اساس رضا باقری اصل پس از معرفی محمدجواد آذری جهرمی و با حکم رئیس‌جمهور، به‌عنوان دبیر شورای اجرایی فناوری اطلاعات منصوب شد. وی پیش از این به‌عنوان عضو هیئت عامل سازمان فناوری اطلاعات، مسئولیت راهبری دولت الکترونیکی را بر عهده داشت.

از این رو وزیر ارتباطات در حکمی بهزاد اکبری عضو سابق هیئت‌مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت را به‌عنوان عضو هیئت عامل سازمان فناوری اطلاعات جایگزین باقری اصل کرد.

همچنین وزیر ارتباطات در حکم جداگانه‌ای، وحید یزدانیان را به عنوان رئیس پژوهشگاه فناوری اطلاعات (مرکز تحقیقات مخابرات) منصوب کرد. یزدانیان پیش از این رئیس دانشکده علمی و کاربردی پست و مخابرات بود و هم اکنون جایگزین محمد خوانساری شد.

آذری جهرمی در حکم دیگری، با قدردانی از تلاش‌های صادق عباسی شاهکوه در طول تصدی مسئولیت مدیرعاملی شرکت ارتباطات زیرساخت، وی را به‌عنوان عضو غیرموظف هیئت‌مدیره شرکت زیرساخت و نیز رئیس دانشکده علمی و کاربردی پست و مخابرات منصوب کرد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حکم دیگری نیز، حمید فتاحی را با حفظ سمت به‌عنوان مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت منصوب کرد. فتاحی تاکنون معاون وزیر و رئیس هیئت‌مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت بوده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید