با این گجت «ضد نویز» آرام ترین کودکان را خواهید داشت

    کد خبر :541278

گروهی از پژوهشگران در آزمایشگاه های Puro Sound Labels در انگلستان نوعی هدفون برای حذف صداهای محیط ویژه کودکان طراحی کرده اند که می تواند هر نوع آلودگی صوتی را از میان بردارد.

بسیاری از والدین برای آرام کردن و خواباندن فرزندان خود با مشکلاتی مواجهند. گاهی این مشکلات ریشه های فیزیکی مثل دل درد دارد و گاهی ریشه های بیرونی مثل سر و صدای محیط. با این وجود، استفاده از وسیله ای برای آرام کردن کودکان می تواند بسیار مفید باشد.

به گزارش انتخاب،دستگاه ضد صدای موسوم به PuroQuiet درواقع نوعی هدفون کودکانه است که سر و صداهای اضافی و محیطی را از بین می برد. این دستگاه، برای کودکان بی قرار بسیار مفید است. البته جالب است بدانید این هدفون همه صداها را حف نمی کند، بلکه تنها صداهایی را که ممکن است به شنوایی و پرده گوش کودکان آسیب برسانند حذف می کند و بر این اساس یک محصول ویژه برای والدینی محسوب می شود که دوست ندارند فرزندشان به سکوت مطلق عادت کند.

بسیاری از کودکان که در بزرگسالی با مشکلات شنوایی رو به رو می شوند، در سنین پایین در معرض آلودگی های صوتی شدید بوده اند. با کمک هدفون های لغو نویز می توان تا حد زیادی از مشکلات شنوایی کودکان پیشگیری کرد و این مشکلات را به حدااقل رساند.

اما شاید برایتان سوال باشد این هدفون چه کاربردهایی دارد؟ با کمک این هدفون می توان کودکان را در محیط هایی شلوغ مثل قطار، مترو، اتوبوس و فضاهای باز آرام نگه داشت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید