توضیح فدراسیون فوتبال درباره دلیل امضای قرارداد ویلموتس در سفارت!

  • ورزشی
  • یکشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۲:۴۵
    کد خبر :541143

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال درباره فرایند عقد قرارداد با مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی در سفارت ایران در بلژیک توضیحاتی داد.

به گزارش بازتاب و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، امیر مهدی علوی مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال درباره مراحل عقد قرارداد با مارک ویلموتس اظهار داشت: موضوعات مربوط به استخدام یک مربی فقط بحث عقد قرارداد نیست و در این باب نباید دچار تک بعدی نگری شد. به صورت کلی پس از توافق صورت گرفته میان رئیس فدراسیون فوتبال و ویلموتس، مقرر شده بود که در گام نخست وی از امکانات متنوع مرکز ملی فوتبال ایران، ساختمان پک، زمین‌های چمن، امکانات هتلینگ، تجهیزات پزشکی، بدنسازی، استخر، انبارها و … دیدن کند.

وی افزود: همانطور که قبلاً گفته شد این بازدید با ابراز رضایت کامل ویلموتس همراه بود و وی درجلساتش با مسولان فدراسیون فوتبال گفت که آنچه در ایران دید با آنچه شنیده بود کاملاً متفاوت بوده و مثال‌هایی در این باب پیرامون شباهت‌های این مرکز با کمپ‌های تیم‌های بزرگ اروپایی در رده ملی و باشگاهی ارائه کرد.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال ادامه داد: بر این اساس، فرایند نخست به خوبی طی شد و در ادامه بحث عقد قرارداد رسمی خواهد بود که در این باره موضوع نحوه پرداخت، انتقال وجه و برخی موضوعات دیگر مطرح است که می‌بایست با هماهنگی تام با سفارت جمهوری اسلامی ایران در بلژیک صورت بگیرد.

علوی در پایان گفت: اینکه شایعه شده هیأتی از فدراسیون فوتبال قرار است راهی بلژیک شود به صورت کامل تکذیب می‌شود. رئیس فدراسیون فوتبال تنها و تنها فردی است که برای پایان مراحل عقد قرارداد به بلژیک خواهد رفت و شایعات منتشره پیرامون اعزام هیأتی از فدراسیون به صورت کامل عاری از واقعیت هستند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید