مریم جهان نجاتی: ذوبی‌ها نام خود را با رفتار آماتوری زیر سوال بردند

  • ورزشی
  • شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۲:۳۳
    کد خبر :540486

سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان گفت: تیم ذوب آهن با رفتار آماتوری که از خود نشان داد نام برند خود را زیر سوال برد.

مریم جهان نجاتی اظهار داشت: در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان میهمان تیم ذوب آهن بودیم. این بازی در شرایطی برگزار شد که نیمه نخست یک بر صفر به سود ما به پایان رسید. نیمه دوم در دقیقه 75 گل دوم را زدیم. پس از گل دوم بازیکنان تیم ذوب آهن مدام اعتراض‌هایی به داور داشتند و جو بازی را متشنج کردند.

وی افزود:دقیقه 83 بازیکن مصدوم تیم را تعویض کردم. زمانی که بازیکن سیرجان در حال خروج از زمین بود یکی از بازیکنان ذوب آهن اورا هل داد. بازیکن سیرجان که از مقابل نیمکت ذوبی‌ها عبور می‌کرد آنها توهین‌های خود را شروع کردند ودر نهایت به درگیری بین بازیکنان رسید.

سرمربی سیرجان ادامه داد: تیم ما دو بر صفر از حریف جلو بود و تنها 7 دقیقه به پایان بازی باقی مانده بود و نیازی نداشتیم که جو بازی را خراب کنیم. اما تیم ذوب آهن که دو باخت برابر سیرجان داشت نتوانستن این نتیجه را بپذیرد و فضای بازی را به درگیری، خشونت و توهین کشاند. واقعا برای مربی تیم ذوب آهن متاسفم که با رفتاری آماتور برند ذوب‌آهن را این چنین زیر سوال برد.

به گزارش تسنیم ، جهان نجاتی یادآورشد: در فضای مجازی عکس‌ها و پست‌هایی را منتشر می‌کنند که زیبنده فوتبال بانوان نیست. می‌گویند من توهین کردم. اگر اینچنین است منتظر کمیته انضباطی هستم تا آنها قضاوت کنند. در فضای مجازی با انتشار مطالبی کذب حیثیت و آبروی ما را زیر سوال بردند دراین ماه مبارک و عزیز همه آنها را به خدا واگذار می‌کنم.

وی تصریح کرد: فیلم بازی موجود است در تمامی صحنه‌ها تنها به دنبال خاتمه درگیری بودم و سعی کردم بازیکنان سیرجان را از این فضا دور کنم. دو بازیکن سیرجان اخراج شد و تیم ما در 15 دقیقه وقت اضافه‌ای که داور گرفته بود 9 نفره بازی را ادامه داد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید